|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۹
کد خبر: ۲۰۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
«ترلان پروانه و همسرش سعید عزت‌اللهی!» تیتر جدیدی بود که برای بار دوم کاربران فضای مجازی برای این بازیگر در نظر گرفته بودند و این بازیکن پرسپولیس را به عنوان همسر ترلان پروانه اعلام کردند.
جزو آن دسته از بازیگرانی است که با حاشیه‌های فراوان، در فضای مجازی غوغا به پا کرده است. همان بانوی بازیگری که از کودکی در سریال‌ها و فیلم‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. اکنون «ترلان پروانه» 20 ساله زندگی شخصی پرهیاهویی دارد. وی در شایعات غرق است. چرا که در فضای مجازی گاهی فیلم‌ها و تصاویری از او منتشر می‌شود که تا مدت‌ها این بازیگر را بر سر زبان‌ها می‌اندازد مخصوصا اینکه پای شایعه ازدواج در میان باشد!



پروانه و ارسلان!

اولین بار کاربران شبکه‌های مجازی ارسلان قاسمی را به عنوان همسر ترلان پروانه معرفی کردند و تا مدتی این خبر تیتر داغ کانال‌ها، صفحات و حتی برخی سایت‌ها بود. خبری که بارها از سوی این دو بازیگر تکذیب شده بود. این شایعه به این علت پیش آمد که این دو بازیگر تنها دختر و پسری بودند که از بچگی در فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون باهم، هم‌بازی بودند و این زیاد دیده شدن با هم موجب شد که این شایعه شکل بگیرد.


پروانه و سعید عزت‌اللهی!

«ترلان پروانه و همسرش سعید عزت‌اللهی!» تیتر جدیدی بود که برای بار دوم کاربران فضای مجازی برای این بازیگر در نظر گرفته بودند و این بازیکن پرسپولیس را به عنوان همسر ترلان پروانه اعلام کردند. ماجرا از حضور سعید عزت‌اللهی در جشنواره فجر سال گذشته و تماشای فیلم «فراری» با بازی ترلان پروانه آغاز شد و نظرات ترلان پروانه و سعید عزت‌اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر این جرقه را در ذهن مردم ایجاد کرد که این دو با یکدیگر ازدواج کرده‌اند! اما این خبر بعد از مدتی از سوی آنها تکذیب می‌شود.



پروانه و فرشاد احمدزاده!

بعد از این ماجراها تا مدتی خبری از این بازیگر نبود تا اینکه فروردین ماه امسال فیلمی از کافه گردی این بازیگر به همراه فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن پرسپولیس در فضای مجازی منتشر و بار دیگر به سوژه‌ای داغ برای کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. اگرچه صحت و سقم این فیلم همچنان تایید نشده است اما با توجه به صحبت‌های احمدزاده در یک ویژه‌برنامه نوروزی که خبر از ازدواجش در سال ۹۷ داده بود، این ویدئو شک و شبهات را در مورد ازدواج آنها بیشتر می‌کند. این خبر به قدری جنجال برانگیز بود که حتی عادل فردوسی پور در قسمتی از برنامه 90 در واکنش به این حاشیه گفته است:«از ترکیب شایعات فضای مجازی و سرخوشی فرشاد احمدزاده در زمین می‌توان حدس زد که به همین زودی‌ها امر خیری در راه است.»



منبع:آفتاب یزد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین