|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۰۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
 من با آمار کار ندارم. یعنی وقتی آمارها می گویند مردم عصبی و افسرده هستند قبول نمی کنم. من تا نشانه‌های خود را نبینم چنین آماری را باور نمی‌کنم.

مثلا برخی عقیده دارند برخی از مردم دور از جان رد داده‌اند اما من هنوز دلیل محکمی برای رد دادن برخی از مردم پیدا نکرده‌ام. البته عقیده دارم حال برخی سلبریتی‌های ما خوب نیست اما آنها هم هنوز به مرحله رد دادن نرسیده‌اند.

امروز اما به این نتیجه رسیدم که برخی مردم بریده‌اند. قبلا دیده بودیم که برخی از مردم به جای این که سیخ وارد صندوق صدقات بکنند، صندوق را از پایه بریده‌اند و با خود برده‌اند. امروز هم متوجه شدیم که عابربانک ۹۰۰ کیلویی میدان ونک را کنده‌اند و بار نیسان کرده‌اند و برده‌اند.

بله، برخی از مردم بریده‌اند. یعنی طرف حوصله ندارد برود در صف بایستد وام بگیرد و یا در ساعت کاری وارد بانک بشود و پول‌ بدزدد. چون طرف با خودش می‌گوید وام را که به من نمی‌دهند، سرقت مسلحانه که جرمش سنگین است، پس می‌روم عابر را جاکن می‌کنم و می‌برم. اگر هم گیر افتادم خوبی‌اش این است که اقدام مسلحانه نکرده‌ام.

این عابر با ۶۷ میلیون تومان پول نقد حالا دیگر سرجایش نیست. یعنی یک آدم بریده از روزگار آن را با خود برده است. البته ما توصیه نمی‌کنیم که این کار را شما هم انجام بدهید چون دوربین‌ها شما را می‌گیرند. راستی گفتم دوربین، از قضا دوربین‌ها آن شبی که عابربانک را برده‌اند خاموش بوده‌اند یا کار نمی‌کرده‌اند. مثل دوربین‌های موزه ملی که گفتند مدتی سقف را نشان می‌داده‌اند.

ما از این داستان‌ها نتیجه می‌گیریم که درست است همه جا دوربین هست ولی گاهی دوربین‌ها خاموش یا سربه‌هوا هستند. البته فکر نکنید که وقتی من و شما هم بخواهیم خدای نکرده خلافی کنیم دوربین‌ها با ما راه می‌آیند، خیر. اگر شانس ماست که تصویرمان را 4K ضبط می‌کنند و مثل همین ویدئو تلفظ موزه لوور در تمام مملکت پخش می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین