|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۰۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: خونخواری در ذات صهیونیستهای جنایتکار است و تا خونخواری نکنند نشئه نمی‌شوند.
 آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز پایتخت اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه همچنان موضوع روز است، فلسطینی‌ها راهپیمایی حق بازگشت انجام دادند اما صهیونیست‌ها آنان را به گلوله بستند و تا کنون حدود 20 نفر کشته و بیش از هزار نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»؛ وی تاکید کرد: خونخواری در ذات صهیونیست‌های جنایت‌کار است گویا تا خونخواری نکنند نشئه نمی‌شوند، باید از مبارزان فلسطینی و مقاومت حمایت کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: در طول 70 سال اشغال فلسطین مذاکرات و نشست‌هایی فراوانی صورت گرفته ولی نه تنها از آوارگی فلسطینی‌ها نکاسته بلکه روز به روز بر آوارگی‌شان افزوده است و سبب شده تا رژیم صهیونیستی جری‌تر شود.

خاتمی تصریح کرد: سخن گفتن از مذاکره با این رژیم فریب کار خطای استراتژیک که نه بلکه خیانتی بزرگ است؛ جهان اسلام باید واکنش نشان بدهد.

وی با اشاره به سکوت کشورهای عربی در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها گفت: چرا کشورهای به اصطلاح عربی ساکت هستند. این سکوت مصداق این جمله است که می‌گفتند «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن.»

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فتوای مفتیان عربستانی گفت: برخی از مفتیان دین فروش در عربستان فتوا داده‌اند که تظاهراتی که در دفاع از غزه صورت می‌گیرد حرام است و سخنگوی رژیم صهیونیستی هم به استقبال این کلام نامربوط رفته است.

خاتمی با اشاره به اظهارات یکی از مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه آنان تا پایان سال میلادی به حزب‌الله حمله می‌کنند گفت: غیور مردان حزب‌الله پاسخ کوپنده‌ای به این یاوه‌گویی دادند ما خطاب به آنان می‌گوییم شما دو بار شانس‌تان را آزمودید و حزب‌الله با موشک‌های 70 کیلومتری تل‌آویو و حیفا را تبدیل به شهر اشباح کرد.

وی بیان کرد: حزب‌الله امروز بسیار قوی تر از سال‌های گذشته است اگر بی‌میل نیستید که حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان شود بار دیگر شانس‌تان را امتحان کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا 25 سال دیگر خبری از رژیم صهیونیستی نیست؛ شاید تقدیر خداوند این باشد که این رژیم دیوانگی کند و قبل از 25 سال متلاشی شود.

خاتمی ادامه داد: اراجیف زیادی از جوانک ناپخته سعودی به گوش می‌رسد، اولا لکه ننگ به رسمیت شناختن موجودیت رژیم صهیونیستی، کمی جدید است چرا که رژیم عربستان از چند دهه قبل با صهیونیست‌ها همکاری می‌کند و 3 بار حمله صهیونیست‌ها به غزه با تشویق و پول صعودی‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه رژیم عربستان مجرم است و باید در دادگاه صالح اسلامی محاکمه شود کیفر خواست این رژیم را این گونه بیان کرد: رژیم عربستان پایه‌گذار تمام گروه‌های تروریستی تکبیری است و یک پایه ثابت تمام عملیات‌های انتحاری و ترورهایی است که در جهان صورت می‌گیرد دست این قارون منطقه به خون انسان‌های بی‌گناه آلوده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به بند دوم کیفر خواست رژیم آل‌سعود ادامه داد: جنایات یمن لکه ننگ ابدی برای آنان است در یمن انسان‌ها را می‌کشند و خانه‌هایشان را ویران می‌کنند و تا کنون 10 هزار نفر را کشته‌اند، اخیرا هم به آوارگان بی‌پناه حمله کرده‌اند در خط مقدم این جنایت ولیعهد سعودی قرار دارد.

خاتمی با بیان اینکه رژیم آل‌سعود در تمام جنایت‌های صهیونیست‌ها و کشتارهای آنان شریک است، گفت: بند چهارم کیفر خواست رژیم آل‌سعود فضولی‌های آنان در دیگر کشورهاست؛ 100 میلیون دلار برای دخالت در انتخابات عراق در نظر گرفتند و نشست مخفیانه سعودی سوری برگزار کردند.

وی اضافه کرد: عربستانی‌های به مقامات سوری گفتند با ایران و حزب‌الله همکاری نکنید تا ما هم دست از تکفیری‌ها برداریم؛ رهبر مجاهد حزب‌الله گفت عربستان و آمریکا با ابزارهایشان در انتخابات لبنان دخالت می‌کنند، این فضولی‌ها جرم است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد:‌ این رژیم کهنه و پوسیده سعودی متلاشی می‌شود و با متلاشی‌شدن او رژیم فاسد صهیونیستی هم نابود خواهد شد تمام امید رژیم صهیونیستی به رژیم جلاد عربستان است.

خاتمی با بیان اینکه نشانه‌های زوال آنان آشکار شده، ادامه داد: رژیم متزلزل و سست‌پایه سعودی حرف‌های گنده‌تر از دهانش می‌زند و ایران را تهدید می‌کند؛ شما می‌دانید ایران کجاست؟ ایران جایی است که اربابتان آمریکا را مستأصل کرده و نشان داده او هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چه برسد به شما!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین