|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۲۰۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
تهران- ایرنا- ۲۱۷ نفر از هموطنان در اثر ۱۷۳ سانحه رانندگی در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۹۶ تا چهارم فروردین ماه جاری جان خود را از دست دادند.
 ۲۱۷ نفر از هموطنان در اثر ۱۷۳ سانحه رانندگی در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۹۶ تا چهارم فروردین ماه جاری جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این مدت بیش از 1718نفر از مسافران جاده های کشور بر اثر سوانح رانندگی مصدوم و به مراکز خدمات درمانی منتقل شدند.

در مدت یاد شده 3 میلیون و 520 هزار و 4 نفر طبق اسناد و صورت وضعیت صادره در سطح جاده های کشور جا به جا شدند.

در حوزه ریلی در این مدت 884 هزار و 354 نفر با قطار در مسیرهای مختلف شبکه ریلی با ایمنی کامل سفر خود را انجام دادند.

در مدت یاد شده 12 هزار و 234 نشست و برخاست در فرودگاه های کشور انجام شده است و در مجموع یک میلیون و 221 هزار و 104 مسافر با هواپیما در مسیرهای داخلی و بین المللی سفر کردند.

در حوزه سفرهای دریایی نیز در این مدت یک میلیون و 831 هزار و 90 مسافر از بنادر مسافری برای سفر به جزایر جنوبی از جمله قشم و کیش در آب های کشور تردد کردند.

به گزارش ایرنا، پیش از این رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرده بود که از 220 هزار کیلومتر راه کشور 75 درصد ترافیک و جابجایی مسافر و بار روی 40 هزار کیلومتر راه شریانی انجام می شود.

عبدالهاشم حسن‌نیا افزود: حدود 70 هزار دستگاه اتوبوس، سواری کرایه و مینی ‌بوس با ظرفیت 900 هزار صندلی برای ایام نوروز تدارک دیده شده است و به هموطنان توصیه می‌شود در سفرهای جاده‌ای از وسایل نقلیه عمومی که ایمنی بیشتری دارد، استفاده کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین