|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۸
کد خبر: ۲۰۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
شهردار نوشهر از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.
  شهردار نوشهر از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

 مجید شعبان‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در مجاورت پارک نوید نوشهر اظهار کرد: فضای بسیار مناسبی در اختیار میراث فرهنگی و صنایع دستی برای برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی قرار داده شد.

وی افزود: در چند نقطه دیگر شهر نیز نمایشگاه‌های فصلی در راستای تنظیم بازار دایر شد.

شهردار نوشهر با اشاره به چند برابر شدن میزان زباله در این ایام گفت: با توجه به حضور انبوه مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر، حجم زباله در این ایام به حدود سه برابر روزهای عادی سال افزایش یافته است و با همت همه نیروهای خدماتی شهر، تقریباً روزانه 90 تن زباله در سطح نوشهر جمع‌آوری و حمل می‌شود.

شعبان نژاد افزود: دهیاران و حوزه بخشداری مرکزی نوشهر نیز در این زمینه در مناطق روستایی مجاورت شهر نوشهر همکاری بسیار خوبی دارند تا در ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، مسافران و گردشگران برای جمع‌آوری و پاک‌سازی مناطق مختلف بهتر عمل شود.

وی از افزایش تعداد خودروهای جمع‌آوری و حمل زباله خبر داد و گفت: نیروهای خدماتی نیز به همراه شیفت‌های آنها چند برابر شده است.

شهردار نوشهر تصریح کرد: در زمینه تفکیک زباله از مبدأ فراخوان عمومی داده شد و در چند نقطه از شهر نوشهر ایستگاه‌های تفکیک زباله از مبدأ هم مستقر شد و کیسه‌های مخصوص تفکیک زباله نیز در بین مردم، مسافران و گردشگران توزیع شد و امید است بتوان فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ را جا انداخت و شرایطی فراهم شود تا شهروندان به طور مستقیم در این حوزه با شهرداری همکاری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین