|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۲۰۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
بازی برگشت دربی، صدرجدول نیم فصل دوم را عوض نکرد اما استقلال، جای پرسپولیس را در رده دوم گرفت.
 بازی برگشت دربی، صدرجدول نیم فصل دوم را عوض نکرد اما استقلال، جای پرسپولیس را در رده دوم گرفت.

فصل پیش اوج گرفتن استقلال در نیم فصل دوم، باعث شد آن‌ها علاوه بر پیروزی در دربی برگشت صدرنشین نیم فصل دوم شوند و پرسپولیس، در رده دوم قرار بگیرد. این فصل درخشش ذوب آهن، پرسپولیس را از صدر جدول نیم فصل دوم دور کرده بود و حالا با شکست در دربی، آن‌ها به رده سوم سقوط کرده‌اند.

استقلال شفر از ۹ بازی قبلی نیم فصل دوم، ۱۸ امتیاز گرفته بود و امروز ۲۱ امتیازی شد. هم امتیاز با پرسپولیس برانکو که پیش از این ۲۱ امتیاز در نیم فصل دوم گرفته بود. با این تفاوت که استقلال، با تفاضل بسیار خوب مثبت ۱۷، بالاتر از پرسپولیس با تفاضل مثبت ۱۰ قرار می‌گیرد و سرخپوشان به رده سوم جدول نیم فصل دوم سقوط می‌کنند. ذوب آهن صدرنشین این جدول هم با مساوی امروز مقابل پارس جنوبی ۲۳ امتیازی شد و در صدر باقی ماند.

نکته جالب، تفاوت امتیازگیری پرسپولیس و استقلال در ۱۰ بازی ابتدایی نیم فصل اول و دوم است. استقلال در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ، ۹ امتیاز گرفته بود اما از همان بازی‌های در نیم فصل دوم، ۱۲ امتیاز بیشتر گرفته است. بر خلاف پرسپولیس که نیم فصل اول از این مقطع ۲۳ امتیاز داشت اما نیم فصل دوم، با افت نه چندان زیادی ۲۱ امتیاز گرفته و نتوانسته به اندازه شروع فصل، موفق باشد.

منبع : نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین