|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۲۰۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
مدیر سینما استقلال گفت: مخاطبان «لاتاری» از 9:30 صبح برای اکران ساعت 17:30 عصر صف کشیدند.
 درباره استقبال مردمی از فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و  روند آنها با چند تن از مدیران سینما گفتگو کرده است که در زیر می خوانید.

منوچهر محمدی مدیر پردیس مگامال بیان کرد: در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر استقبال خوبی از فیلم های حاضر در این رویداد فرهنگی هنری شد که رضایت بخش است.

وی افزود: در این چند روز اکثر فیلم ها به سانس فوق العاده رسید؛ دیروز نیز استقبال خوبی از فیلم ها شد.

حسین کشاری مدیر سینما استقلال اظهار داشت: دیروز دومین نمایش «دارکوب» در سینما استقلال بود که از نمایش اول آن پرشورتر پیش رفت.

وی افزود: همچنین مخاطبان فیلم «لاتاری» از 9:30 صبح برای اکران ساعت 17:30 عصر صف کشیدند. همچنین سانس فوق العاده دوازده و نیم شب داشتیم و بلیت این سانس هم تمام شد. حدود پنجاه نفر بلیت تهیه کردند و ایستاده فیلم را دیدند.

وی ادامه داد: هرچه جشنواره به روزهای پایانی نزدیک می شویم،  استقبال مردم از فیلمهای جشنواره بیشتر می شود.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی بیان کرد: فیلم های «به وقت شام»، «چهارراه استانبول»، «عرق سرد» و «بمب؛ یک عاشقانه» به سانس فوق العاده رسیدند که سهم فیلم پیمان معادی یک سالن بیشتر از بقیه بود و استقبال از فیلم حاتمی کیا به حدی شد که مردم برای کف سالن هم داوطلب شدند و بلیت خریدند.

وی ادامه داد: باران کوثری برای اکران «عرق سرد» به سینما آزادی آمد که مورد استقبال قرار گرفت و برای اولین بار فیلمش در آزادی به سانس فوق العاده رسید.

وی عنوان کرد: دیروز بهرام رادان، پیمان معادی و ویشکا آسایش برای اکران «بمب؛ یک عاشقانه» به آزادی آمدند و استقبال بسیار خوبی صورت گرفت.

محمد قاصد اشرفی، مدیر سینما ماندانا نیز تصریح کرد: دیروز برای فیلم «به وقت شام» حاتمی کیا سانس فوق العاده داشتیم. همچنین از فیلم های «شعله ور»، «ماهورا» و «هایلایت» استقبال خوبی صورت گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین