|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۹۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.
 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظورتردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ روز گذشته چهارشنبه ۶ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه نهم دی ماه از محور‌های "کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج– چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه هشتم دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم دی ماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: تردد کلیه وسائل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از "رودهن" به سمت "آمل" ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه، خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه هشتم دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع : میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین