|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۹۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
فدراسیون کشتی روسیه مفتخر است که انتخاب مجدد شما به‌عنوان رییس فدراسیون کشتی ایران را تبریک بگوید. ما خواستار ارتباط خوبی با فدراسیون کشتی ایرانیم و می‌خواهیم موفقیت‌های زیادی در کنار هم برای کشتی داشته باشیم.
 رییس فدراسیون کشتی روسیه، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا و فواد مسکوت، رییس شورای کشتی آفریقا در پیام‌های جداگانه‌ای، انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان رییس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.

 روز گذشته (سه‌شنبه) انتخابات ریاست فدراسیون کشتی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان رسول خادم برای دومین مرتبه و برای قاطع همگی اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون کشتی تا چهار سال آینده انتخاب شد. 

پیام تبریک میخایل مامیاشویلی، رییس فدراسیون کشتی روسیه و نایب رییس اتحادیه جهانی کشتی، به شرح زیر است:

فدراسیون کشتی روسیه مفتخر است که انتخاب مجدد شما به‌عنوان رییس فدراسیون کشتی ایران را تبریک بگوید. ما خواستار ارتباط خوبی با فدراسیون کشتی ایرانیم و می‌خواهیم موفقیت‌های زیادی در کنار هم برای کشتی داشته باشیم. 

امیدواریم که با تقویت روابط قوی بین فدراسیون ما و شما، بتوانیم کشتی در جهان را توسعه دهیم.

هم‌چنین متن پیام ریچ بندر، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا خطاب به رسول خادم به شرح زیر است:

اخبار مربوط به انتخاب دوباره شما را شنیدم، تبریک می‌گوییم! کشور شما بسیار خوش شانس است که یک مرد با چنین شخصیتی بزرگ، که تمایل، بینش و تعهد به کشتی دارد برای ریاست فدراسیون کشتی انتخاب شد و این خصوصیات منجر به ادامه و رسیدن به موفقیت در کشتی ایران می‌شود.

ما منتظر هستیم تا رابطه کاری خود را با شما و فدراسیون ایران بیش‌تر تقویت کنیم. شما و خانوادتان سلامت باشید.

به گزارش ایسنا، پیام تبریک فؤاد مسکوت، رییس فدراسیون کشتی مراکش، عضوهیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی و رییس شورای کشتی آفریقا انتخاب به رسول خادم به شرح زیر است:
به برادر و دوست عزیزم رسول خادم رییس فدراسیون کشتی 

موضوع: تبریک و تهنیت قلبی به‌دلیل انتخاب مجدد شما به‌عنوان رییس فدراسیون
بی‌نهایت از خبر انتخاب مجدد شما به‌عنوان رییس فدراسیون کشتی خوشحال شدم.

چراکه در دوره قبل همکاری‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفت و در دوره جدید نیز اقدامات ارزشمندی را در حوزه ورزش با کمک هم انجام خواهیم داد.

این انتخاب مستحق را به شما و همه برادرانم در ایران تبریک می‌گویم.  
والسلام ...
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین