|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۹۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
استقلال خوزستان تا به اینجا در رقابت های جام حذفی این فصل گلی نخورده است.
 استقلال خوزستان تا به اینجا در رقابت های جام حذفی این فصل گلی نخورده است.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی تیم عبدالله ویسی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از شاگردان یحیی گل محمدی میزبانی کند. تراکتور متحول شده با هجوم سربازها و اتمام محرومیت حسابی پرروحیه است و استقلال خوزستان هم کماکان با عبدالله ویسی مشکلات خاص خودش را دارد.

دو تیم باید طی روزهای آتی دو بار باهم روبرو شوند. ابتدا بازی در جام حذفی و سپس پیکار در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر. بازی رفت با نتیجه 1-0 به سود آبی های خوزستان تمام شد. میثم دورقی در دقیقه 90 موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی و با اشتباه فاحش فرزین گروسیان برای تیمش گلزنی کند.

تراکتور که در سال 92 به قهرمانی در این رقابت ها رسید برای اضافه شدن به جمع 8 تیم پایانی این دوره از مسابقات، ابتدا با نتیجه 2-1 پدیده را در مشهد با یک کامبک رویایی برد و سپس در تبریز با پوکر رویایی شریفی، 5-2 فجرسپاسی را در هم کوبید. شریفی که اقای گل رقابت ها هم به شمار می آید الان به سپاهان برگشته و دیگر در تراکتور نیست.

در سوی مقابل استقلال خوزستان، تیم سیزدهم لیگ برتر برای صعود به یک چهارم نهایی تیمهای میعاد مغان اردبیل و ملوان بندرانزلی را با نتایج 5-0 و 2-0 شکست داد. آنها تا به این مرحله هیچ گلی دریافت نکرده اند.

گل محمدی سابقه دو عنوان قهرمانی در جام حذفی با ذوب آهن را دارد و یک بار هم با پرسپولیس در فصل 91-92 به فینال رسید و حالا در پی کسب سومین قهرمانی خودش و دومین قهرمانی تراکتور خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین