|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه‌های یک و دو به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فردا (دوشنبه) مشخص می‌شود.
جام جهانی برزیل در روز یازدهم با برگزاری چهار دیدار ادامه می‌یابد و پرونده گروه‌های یک و دو بسته می‌شود.

* استرالیا – اسپانیا، ساعت 20:30

در یک دیدار کاملا تشریفاتی دو تیم حذف شده اسپانیا و استرالیا رو در روی هم قرار می‌گیرند. ماتادورها پس از نمایشی ضعیف و حذف در مرحله گروهی، برای دفاع از اعتبار فوتبالی‌شان باید برابر تیم ملی استرالیا قرار گیرند که در این جام بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست به نوعی از اعتبار فوتبال قاره آسیا دفاع کند. اسپانیا در حالی با استرالیا بازی می‌کند که امروز شاهد درگیری دل‌بوسکه و فابرگاس در تمرین‌های تیم خود بود.

* هلند – شیلی، ساعت 20:30

دو تیم صعود کرده هلند و شیلی برای تعیین تیم سرگروه دیدار حساسی را برابر هم برگزار می‌کنند. هر دو تیم در این جام در بین تیم‌های آماده قرار داشتند و بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند و هیچ کدام نیز دوست ندارند که مرحله بعد با برزیل روبه‌رو شوند. هلند با یک تساوی نیز تیم اول گروه می‌شود چرا که تفاضل گل بالایی به لطف پیروزی پرگل 5 بر یک برابر اسپانیا دارد اما اگر شیلی بخواهد تیم نخست شود باید حتما این بازی را ببرد.

* کامرون - برزیل، ساعت 00:30 (سه‌شنبه)

برزیل که در حال حاضر با 4 امتیاز صدرنشین گروه خود است برای تثبیت صدرنشینی و صعود به مرحله بعد دیداری تقریبا آسان برابر کامرون دارد. تیم آفریقایی که با شکست 4 بر صفر برابر کرواسی از جام جهانی حذف شد، امیدوار است تا بتواند نتیجه‌ای آبرومندانه برابر میزبان جام جهانی کسب کند.

* کرواسی – مکزیک، ساعت 00:30 (سه‌شنبه)

این دیدار می‌تواند حساس‌ترین دیدار روز یازدهم جام جهانی باشد. دیداری که می‌تواند سرنوشت یک تیم صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی را مشخص کند. هر دو تیم تا اینجا عملکرد خوبی در جام داشتند. مکزیک با دروازه‌بان خوب خود اوچوآ برابر کرواسی قرار می‌گیرد که با بازگشت مانژوکیچ قدرتمند شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین