|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
علی دایی و سایپا بعد از برد استقلال در هفته چهارم برای کسب برد بعدی 95 روز منتظر ماندند.
 علی دایی و سایپا بعد از برد استقلال در هفته چهارم برای کسب برد بعدی 95 روز منتظر ماندند.

علی دایی و سایپا بعد از برد یک بر صفر مقابل استقلال و علی منصوریان در هفته چهارم لیگ هفدهم که 26 مرداد ماه برگزار شد، تنها یک بار طعم برد را چشیده اند آن هم مقابل نفت تهران. سایپا در هفته های پنجم و ششم مغلوب تراکتورسازی و پدیده شد و پس از آن 4 هفته متوالی به تساوی یک بر یک مقابل پارس جنوبی جم، ذوب آهن، سپیدرود و فولاد خوزستان دست یافت. تیم دایی با 2 گل نیز مغلوب پرسپولیس شد تا افول شهریار تکمیل گردد.

این نتایج برای کسی که به نباختن و بردطلبی مشهور بوده، اصلا نمی توانست قابل قبول باشد. از این رو دایی همه توانش را برای آماده سازی سایپا در ایام تعطیلات لیگ به کار بست و طی 2 دیدار در جام شهدا به مصاف پارس جنوبی جم و تراکتورسازی رفت. در واقع جام شهدا فرصتی بود تا شهریار در تعطیلات لیگ تیمش را از نو بسازد. سایپا این تورنمنت را با برد سخت و دشوار 3 بر 2 مقابل پارس جنوبی جم آغاز کرد و در دیدار نهایی با 3 گل مغلوب یحیی گل محمدی و شاگردانش در تراکتورسازی شد.

اما دایی در هفته دوازدهم مهمان نفت تهران بود و در دیداری انتقامی حمید درخشان و نفت را یکجا برد تا از فشار روانی سختی رهایی یابد. جالب اینکه شهریار اصولا در کنفرانس های خبری بعد از بازی زیر بار باخت نمی رود و زمین و زمان و داوران را عامل ناکامی تیمش می داند و جالب تر اینکه هنگام برد نیز تیمش را شایسته برد پر گل تر می داند. پذیرفتن 95 روز فاصله بین 2 برد برای تیمی که علی دایی هدایت آن را بر عهده دارد، کمی سخت است و سخت تر اینکه قبول کنیم علت اصلی این روند نامطلوب هر عاملی جز مسائل فنی بوده است.

به گزارش ورزش 3، به نظر می رسد دایی با در اختیار داشتن مهره های ارزشمندی مثل مهدی ترابی، علی قلی زاده، محمد عباس زاده، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست و ... می تواند فاصله زمانی بردهایش را کاهش داده و اجازه ندهد طعم برد از زیر زبان سایپا فراموش شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین