|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
در استعلام‌های انجام شده مشخص شد که این زوج، سارق هستند و خودرو را ساعاتی پیش از محدوده نامجو به سرقت برده‌اند و پس از سرقت لوازم داخلی آن قصد داشتند آن را در محدوده نارمک رها کنند که با حضور پلیس ناکام مانده‌اند.
رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک، با اشاره به دستگیری یک زن و شوهر سارق در محدوده خیابان دماوند، گفت: این زوج سعی در فرار با خودروی مسروقه را داشتند که با سرعت عمل پلیس، ناکام ماندند.

سرهنگ محمد مهدی ربیعی در تشریح خبر گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده خیابان دماوند بودند که رفتار عجیب یک زوج توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی موضوع به سمت آنها تغییر مسیر دادند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: به محض این که ماموران به سمت آنها رفتند این زن و شوهر جوان به سمت یک خودروی سواری دویده و پس از سوار شدن سعی کردند با دنده عقب از محل متواری شوند که این اقدام موجب شد ماموران جلوی راه آنها را سد کرده و در نهایت با متوقف کردن خودرو هر دو را دستگیر کنند.

کلانتر ۱۲۷ نارمک، تصریح کرد: در استعلام‌های انجام شده مشخص شد که این زوج، سارق هستند و خودرو را ساعاتی پیش از محدوده نامجو به سرقت برده‌اند و پس از سرقت لوازم داخلی آن قصد داشتند آن را در محدوده نارمک رها کنند که با حضور پلیس ناکام مانده‌اند.

وی اظهار کرد: متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده نیز به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در خصوص سرقت‌های احتمالی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

ربیعی، در پایان اظهار کرد: در ادامه مالک خودروی مسروقه شناسایی شده و ضمن حضور در کلانتری خودروی خود را تحویل گرفت و از تلاش ماموران در دستگیری سارق و کشف خودرو تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین