|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۸۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
باید میان ارایه کننده تبلیغات و مجری برنامه تفکیک وجود داشته باشد. اینکه خیابانی به عنوان یک مجری و گزارشگر معروف ورزشی، تبلیغات اجرا می کند اقدام صحیحی نیست.
 باید میان ارایه کننده تبلیغات و مجری برنامه تفکیک وجود داشته باشد.

حضور هر یک در جایگاه دیگری آسیب زاست.

اینکه خیابانی به عنوان یک مجری و گزارشگر معروف ورزشی، تبلیغات اجرا می کند اقدام صحیحی نیست.
 
هم بی طرفی و استقلال حرفه ای او زیر سوال می رود و هم باعث تداخل وظایف و فعالیت های او می شود/ اعتماد مخاطب به این گزارشگر نیز آسیب می بیند.

سخنان التماس گونه خیابانی برای یک تبلیغات نیز به شدت رفتاری بد و ضدحرفه ای است.

همچنین اینکه لابه لای برنامه، مجری برنامه شروع ب تبلیغ کند اتفاقی تقریبا کم سابقه در رسانه هاست .

این اتفاق باعث می شود مخاطب در تشخیص و تمایز تبلیغات از برنامه عادی دچار خطا شود .

رسانه باید هر گونه تبلیغات در هر قالبی را به مخاطب اطلاع رسانی و مشخص کند تا مخاطب بتواند با شفافیت کامل متوجه تبلیغات شود.

این اقدام به ضرر خیابانی، برنامه و صداوسیماست.

 رسانه های حرفه ای و معتبر در کشورهای توسعه یافته مقررات سختگیرانه ای درباره تبلیغات و به ویژه حضور کارکنان خود در تبلیغات دارند.

به عنوان مثال بی بی سی حضور کارکنانش در تبلیغات را به هر شکلی ممنوع کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین