|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۸۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
بحمدالله موضع‌گیری جمهوری اسلامی خوب بود. یک ارتباط و همدلی بین ایران، عراق و ترکیه برقرار شد و دیدیم این همدلی سبب شد حکومت اقلیم از مواضع خود عقب‌نشینی کند و امروز شاهد یک آرامش نسبی در منطقه‌ هستیم و قطعا در روزهای آینده تسلط حکومت مرکز عراق بر حکومت اقلیم بیشتر خواهد شد.
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شرایط اقلیم کردستان عراق، گفت‌، تنش و شرارتی در مرزهای کشورمان مشاهده نشده است.

 امیر احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم سالگرد مرحوم آیت‌الله کنی در دانشگاه امام صادق(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حرکتی که در کردستان عراق و حکومت اقلیم انجام شد، در ادامه طرح خاورمیانه جدید و یک سیاست شیطانی آمریکایی بود. آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در سوریه و عراق موفق نبودند لذا طرح خاورمیانه جدید را از اقلیم کردستان شروع کردند تا بتوانند یک منطقه ناامن را در آنجا ایجاد و شرارت‌هایشان را از آنجا آغاز کنند.

وی افزود:‌ بحمدالله موضع‌گیری جمهوری اسلامی خوب بود. یک ارتباط و همدلی بین ایران، عراق و ترکیه برقرار شد و دیدیم این همدلی سبب شد حکومت اقلیم از مواضع خود عقب‌نشینی کند و امروز شاهد یک آرامش نسبی در منطقه‌ هستیم و قطعا در روزهای آینده تسلط حکومت مرکز عراق بر حکومت اقلیم بیشتر خواهد شد.

جانشین فرمانده کل ارتش درباره تأ‌ثیر وضعیت اقلیم کردستان بر امنیت مرزهای ایران، نیز گفت: ما در مرزها هیچ نگرانی نداشتیم. مرزهای شمال‌غرب و غرب ما از اقتدار و توان بسیار خوبی برخوردار است. حرکت‌ها را رصد می‌کردیم و متناسب با حرکت‌ها ظرفیت‌های دفاعی را در خود ایجاد نمودیم و هیچ‌گونه تنش و شرارتی را در مرزها شاهد نبودیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین