|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۸۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
شمار زیادی از داعشی ها کشته شده اند و سلاح و مهمات آنها منهدم شده است. نیروهای ارتش سوریه و متحدانش، در حال تعقیب داعشی ها فراری از شهر هستند و واحدهای مهندسی در حال جمع آوری مین ها و بمبهایی است که تروریستهای در خیابانها و میادین شهر کار گذاشته اند.
 وزارت دفاع سوریه با اشاره به تسلط نیروهای ارتش و متحدانش بر شهر راهبردی المیادین در استان دیرالزور به تلفات سنگین تکفیری ها اشاره کرد.

 به نقل از العهد، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه و متحدانش موفق به سیطره بر شهر المیادین در دیرالزور شدند. در جریان آزادسازی شهر المیادین از لوث داعش تلفات و خسارات سنگینی به تکفیری ها وارد شد.

وزارت دفاع سوریه بیان کرد: شمار زیادی از داعشی ها کشته شده اند و سلاح و مهمات آنها منهدم شده است. نیروهای ارتش سوریه و متحدانش، در حال تعقیب داعشی ها فراری از شهر هستند و واحدهای مهندسی در حال جمع آوری مین ها و بمبهایی است که تروریستهای در خیابانها و میادین شهر کار گذاشته اند.

شایان ذکر است که شهر المیادین از شهرهای راهبردی استان دیرالزور سوریه است که قبلا الرحبه نامیده می شد. این شهر در کنار رود فرات و در ۴۵ کیلومتری از شهر دیرالزور در جبهه جنوب شرقی آن واقع شده است. شهر المیادین در دشت حاصلخیز در کنار رود فرات واقع شده است و ساکنان آن به تجارت و کشاورزی اشتغال دارند. آثار تاریخی معروفی از جمله قلعه الرحبه در آن قرار دارد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین