|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۷۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
از نظر مدیرعامل اسبق استقلال، ماجراهای دوشنبه شب در واقع جوک شبانه بود!
 از نظر مدیرعامل اسبق استقلال، ماجراهای دوشنبه شب در واقع جوک شبانه بود!

امیررضا واعظی‌آشتیانی معتقد است باید آنهایی که به مدیران کنونی استقلال پست دادند را بیشتر از خود آنها مؤاخذه کرد.

* استقلال در برنامه 90 سوژه شد و خیلی چیزها افشا شد. حالا دیگر مسائل بسیاری عیان شده است. نظر شما در مورد آن اتفاقات چیست؟
قبل از اینکه به مدیران استقلال انتقاد کنیم باید منتقد آنهایی باشیم که به چنین افرادی پست داده‌اند. آنهایی که هیئت ‌مدیره استقلال را برگزیده‌اند حالا باید به مردم جواب بدهند. بعضی از اعضای هیئت‌ مدیره حتی ابتدایی‌ترین اصول کار خود که همانا حفظ جایگاه و شأن هیئت‌ مدیره تلقی می‌شود را هم نمی‌دانند. وقتی هیچ تفاهم و هماهنگی‌ای میان هیئت ‌مدیره وجود ندارد حاصل آن این می‌شود که به بازیکن می‌گویند بیا و توضیح بده! یعنی جایگاه هیئت ‌مدیره این است که از یک بازیکن در مورد خنده‌اش توضیح بخواهد؟ آیا شأن هیئت ‌مدیره این است که سرمربی را احضار کنند؟ پس مدیرعامل و سرپرست برای چیست؟ در فوتبالی که تفکر حرفه‌ای ندارد حاصل آن مدیران ناکارآمدی می‌شود که یکسری گفتمان بی‌ارزش را تحویل هواداران بیگناه می‌دهند. اتفاقات دوشنبه شب استقلال در واقع یک جوک شبانه بود که مردم تماشا کردند و استقلال را به یک لطیفه شبانه مبدل کردند.

* در مورد افشاگری عباسی‌ملکی نظر شما چیست؟ کار او درست بود یا بر خلاف منافع باشگاه؟
از کجا معلوم حرف‌هایی که زده شده دروغ بوده است؟ متأسفانه ما یاد گرفته‌ایم تا وقتی دروغ هست چرا باید راست بگوییم! مهم این است که این مدیران ناکارآمد هستند. آنها مدیرانی نیستند که به صورت استراتژیک فکر کنند. هر کس بر اساس سلیقه خودش اعمال مدیریت می‌کند.

* اگر شما رئیس مجمع باشگاه استقلال بودید بعد از این وقایع چه می‌کردید؟
اگر من رئیس بودم اولاً نمی‌گذاشتم کار به اینجا برسد. مدیریت کلان یعنی جلوگیری از بروز بحران ولی اگر این اتفاقات رخ می‌داد و من ریاست مجمع را در اختیار داشتم همین امروز (سه‌شنبه) هیئت ‌مدیره را ترمیم می‌کردم تا خودشان در مورد مدیرعامل تصمیم بگیرند. متأسفانه این هیئت ‌مدیره از قبل از آن که لیگ شروع شود برای استقلال بحران‌سازی می‌کند.

* اگر استقلال به ذوب‌آهن ببازد به نظر شما منصوریان باید عزل شود؟
اصلاً قصد دفاع از منصوریان را ندارم. او هم نقاط ضعفی دارد ولی نقش مدیریت در این بحران پررنگ‌تر و بیشتر از سرمربی است. واقعیت امر این است که در فوتبال ما استعفا به یک امر مطرود بدل شده و عده‌ای آن‌قدر نمی‌روند تا عزل‌شان کنند. به نظرم اگر مجموعه مدیریتی استقلال بخواهد در این برهه به تیم خدمت کند بهترین کارشان این است که استعفا بدهند تا شرایط جدیدی بر آبی‌پوشان حاکم شود.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین