|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۷۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
دیدار تیم‌های پارس جنوبی و استقلال با نتیجه یک بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید. منصوریان و خرمگاه در نشست خبری پس از بازی حاضر به آمدن به نشست خبری نشدند که علت آن ناخوش بودن حال این دو عنوان شد.
مربی بدنساز استقلال به جای منصوریان و خرمگاه در نشست خبری بعد از بازی با پارس جنوبی جم حاضر شد.

دیدار تیم‌های پارس جنوبی و استقلال با نتیجه یک بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید. منصوریان و خرمگاه در نشست خبری پس از بازی حاضر به آمدن به نشست خبری نشدند که علت آن ناخوش بودن حال این دو عنوان شد.

میک مک درموت پس از این دیدار اظهار کرد: متاسفیم به خاطر نتیجه ولی نمی‌توانیم بگوییم که بخاطر عملکردمان متاسف هستیم. به پارس جنوبی تبریک می‌گوییم. می‌توانم بگوییم که بازی در اختیار ما بود و ما فوتبال خوبی بازی کردیم ولی متاسفانه نتیجه نگرفتیم. همانطور که می‌دانید این فوتبال است. شما می‌توانید موقعیت‌های زیادی ایجاد کنید و گل دریافت کنید و شکست بخورید. می‌خواهم این نکته را بگویم که بازیکنان برای استقلال و مربیانشان دویدند و اگر الان به رختکن بیایید می‌بینید که چقدر ناراحت هستند. به بازیکنان بخاطر عملکردشان تبریک می‌گویم.

زرندی مدیر رسانه ای این تیم با بیان اینکه تنها درباره این دیدار سوال پرسیده شود، خبر خداحافظی منصوریان را تکذیب کرد.

مربی بدنساز استقلال در ادامه نشست خبری افزود: ما در سه بازی اخیر بازیکنانی را نداشتیم که باید ترکیب‌مان را تغییر می‌دادیم. در هر بازی ما موقعیت‌هایی داشتیم و در برخی بد و در برخی خوب بودیم. وقتی یک تیمی درگیر نتیجه‌گیری است آسان نیست در چنین شرایط محیطی بتواند نتیجه بگیرد. در نیمه نخست بازیکنان تحت فشار بودند ولی بازیکنان خوبی هستند و زمانی که فشار کمتر شد عملکرد خوبی داشتند. برای تیمی مثل ما که نتیجه نمی‌گیرد خیلی آسان است که بازی را رها کنیم ولی بازیکنان چنین کاری نکردند و این دلیلی است که به آنها افتخار می‌کنیم. ما تلاش آنها در تمرین را می‌بینیم و آنها هم تلاش ما را می‌بینند. کار راحت این است که از تلاش دست بکشیم ولی ما از تلاش دست نکشیدیم.

او درباره دروازه‌بان استقلال بیان کرد: هر هفته بحث هایی درباره ترکیب تیم وجود دارد. هیچوقت ترکیبی که به میدان می آید درست نیست. ما می‌توانستیم قائدی را در ترکیب بگذاریم ولی بازیکنان باکیفیتی مانند جابر انصاری داریم. در مورد دروازه بان هم باید بگویم که رحمتی از دیشب حال خوبی نداشت و سلامتشان  مهمتر است. او معده درد داشت.
مک درموت درباره داوری دیدار اظهار کرد: من نمی‌توانم بگویم که او در نتیجه تاثیرگذار بوده یا نه. در برخی بازی‌ها داور با کوچکترین برخوردی خطا می‌گیرد ولی داور این دیدار روند بازی را نمی‌گرفت و من نمی‌توانم نکته بدی درباره داور بگویم.
 
مک درموت درباره پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: نیمه نخست سازماندهی شده بازی کردند. دو بازیکن کناری داشتند که اگر به آنها اجازه بازی دهید می‌توانند هر تیمی را اذیت کنند. باشگاه کوچکی است که اعتماد به نفس بالایی دارد. خیلی راحت است که بدون فشار بازی کنید. این نکته جذاب درباره لیگ ایران است که هر تیمی می‌تواند هر تیم دیگری را ببرد و هر کدام چند بازیکن با استعداد دارند. کلید در فوتبال ساده است و باید موقعیت‌هایتان را گل کنید و گل نخورید. تنها راهمان این است که به راهمان ادامه دهیم و موقعیت ایجاد کنیم. ما می‌دانیم در چه موقعیتی حضور داریم و تنها راهمان این است که به کارمان ادامه دهیم.

میک مک درموت در پایان در پاسخ به این سوال که کجای دنیا به مربیان اولتیماتوم می‌دهند گفت: در همه جای دنیا این اتفاق رخ می‌دهد.




منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین