|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
این اتفاق هم از هدر رفت بیت‌المال جلوگیری می کند هم برگزاری این اردو خروجی قابل قبولی برایمان نداشت. ما به دنبال منافع مشترک از این اردو بودیم و در این زمان سود خاصی از این تمرین مشترک نمی بردیم.
سرپرست فدراسیون بوکس از امکان تغییر در پست های مختلف این فدراسیون خبر داد.

افشین داوری  با اشاره به تعطیلی اردوی تیم ملی بوکس تصریح کرد: به هرحال ملی پوشان بوکس ۶ یا ۷ ماه بدون ریزش تمرین داشتند و در جلسه کمیته فنی تصمیم بر این شد که فعلا اردوها لغو شود تا رقابتهای قهرمانی کشور برگزار شود و بعد با مهیا شدن شرایط مناسب اردویی دوباره تمرینات تیم ملی آغاز می شود.

سرپرست فدراسیون در خصوص لغو اردوی بوکس با کوبا عنوان کرد: این تصمیم تصمیمی فردی نبود بلکه پیرو گزارش و اظهار نظر اهل فن اتخاذ شد. این اتفاق هم از هدر رفت بیت‌المال جلوگیری می کند هم برگزاری این اردو خروجی قابل قبولی برایمان نداشت. ما به دنبال منافع مشترک از این اردو بودیم و در این زمان سود خاصی از این تمرین مشترک نمی بردیم.

وی در خصوص اینکه برخی از خانواده بوکس کشور گفته اند هزینه این اردو را می دادند گفت: اگر این اتفاق واقعا افتادنی بود می توانستند بهمن سال گذشته که این پیشنهاد مطرح شدند در خصوص تامین هزینه ها صحبت کنند. متاسفانه بعضی مواقع برخی که قصد انجام کاری را ندارند با مراجعه به رسانه ها مصاحبه می کنند. بهتر است کار را انجام دهند و بعد عملکرد آنها خودش بهترین ادعاست. با این حال من از همه خانواده بوکس دعوت می کنم دست به دست هم دهیم تا بهترین و مفیدترین برنامه ها برای بوکس انجام شود.

داوری در خصوص تغییرات در فدراسیون بوکس عنوان کرد: به تغییرات فکر نمی کنم اما با این وجود برخی جایگاه ها به سرعت بیشتر نیاز دارد و به هرحال امکان تغییر وجود دارد. تمام تلاش ما برگزاری مجمع انتخاباتی و پیش بردن اهداف و برنامه ریزی هاست که امیدوارم با همدلی خانواه این رشته از پس این کار برآییم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین