کد خبر: ۱۷۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
هزاران تن از مردم کره شمالی با برپایی یک اجتماع بزرگ اعتراضی، نسبت به تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.
 هزاران تن از مردم کره شمالی با برپایی یک اجتماع بزرگ اعتراضی، نسبت به تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند و آن را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در این اجتماع بزرگ که با نظم و ترتیب خاصی در میدان «کیم ایل سونگ» شهر پیونگ یانگ برگزار شد، شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف و سر دادن شعارهای تند، تهدیدهای رییس جمهور و دیگر مقامات آمریکایی را به باد انتقاد گرفتند.



در این اجتماع که ظاهرا دیروز چهارشنبه صورت گرفته و رسانه های منطقه از جمله «ان بی سی» کره جنوبی امروز پنجشنبه اقدام به انتشار آن کرده اند، یادآور شدند: تجمعات مردمی در میدان نشان می داد که آنها نسبت به آمریکا و اظهارات ترامپ بسیار خشمگین هستند.

گزارش یادآور می شود: مردم کره شمالی در حالیکه پرچم ها را در آسمان به اهتزاز در می آوردند شعارهایی نیز علیه امپریالیسم سر می دادند.

«ان بی سی» کره جنوبی نوشته است: مردم کره شمالی آنهایی که از طبقات عادی و کارگری بودند با لباس های سفید و طبقات نخبه و مقامات عالی نیز با لباس های مشکی در این تجمع حضور داشتند و آنان با خائن خواندن ترامپ، اعلام کردند که تهدیدهای او فقط با اقتدار و قدرت کره شمالی مهار شدنی است.

«کیم راک گیوم» که فرماندهی واحدهای موشکی کره شمالی را در اختیار دارد، بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی این کشور در سخنانی اعلام کرد: ما برای انجام یک اقدام نظامی در منطقه آسیا و اقیانوسیه و نزدیک پایگاههای آمریکا در گوام آماده ایم و زمان آن نزدیک شده است.

با بالا گرفتن جنگ لفظی میان کره شمالی و آمریکا، پیونگ یانگ می‌گوید طرح حمله و شلیک چهار موشک میان‌برد به جزیره گوام تا هفته آینده، حاضر می‌شود.

بیان این اظهارات توسط کره شمالی پس از آن مطرح شد که آمریکا به این کشور هشدار داده است اقداماتی انجام ندهد که نتیجه آن به نابودی دولت و حکومت این کشور منجر شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین