|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۶۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: رئیس‌جمهور با ادامه تعامل و همکاری با اصلاح‌طلبان موافق بود و استقبال کرد.
 دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: رئیس‌جمهور با ادامه تعامل و همکاری با اصلاح‌طلبان موافق بود و استقبال کرد.

"ژاله فرامرزیان" دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره اقدامات "کمیته تعامل شورای عالی با دولت"، اظهار داشت: از ابتدا رویکرد شورای عالی سیاستگذاری این بود که چند مسئله مورد توجه رئیس‌جمهور به عنوان کاندیدایی که از وی حمایت کردیم، قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از جمله این موارد بهبود روند فعالیت قوه مجریه و حل مشکلات اقتصادی بود، به نحوی صورت گیرد که رضایت‌مندی مردم جلب شود و شعارهای ایام انتخابات تحقق یابد.

فرامرزیان تاکید کرد: در دیدار رئیس‌جمهور نیز مشخصاً بحث‌هایمان همین بود و ما هم بر ضرورت تعامل تاکید کردیم و رویکرد اصلاح طلبان را به وی انتقال دادیم.

دبیر شورای عالی سیاستگذاری با بیان اینکه رویکرد ما به سمت طرح مصداق یا ارائه لیست به دولت نبوده است، اضافه کرد: اصلاح‌طلبان با دولت همراهی می‌کنند تا برنامه‌هایی که در ایام انتخابات مورد اقبال مردم قرار گرفت، عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در دیدار با رئیس‌جمهور بر ضرورت تعامل با نهادهای همچون شورای اسلامی شهر تاکید شد که با همگامی، شاهد شکل‌گیری مدیریتی موفق در شهر باشیم و رضایت مندی مردم جلب شود.

فرامرزیان درباره اینکه آیا برنامه‌هایی برای دیدار مجدد اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور در نظر گرفته شده است، بیان کرد: پیشنهاد مجموعه تشکیل کمیته‌ای بود که مشترک باشد و رئیس‌جمهور هم با ادامه تعامل و همکاری با اصلاح‌طلبان موافق بود و استقبال کرد.

دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای از سوی اصلاح‌طلبان به دولت تقدیم می‌شود، اظهار داشت: روحانی در ترکیب هیأت وزیران اشخاصی را مبتنی بر برنامه‌هایی که در طول انتخابات مطرح کرده است، انتخاب می‌کند و اصلاح‌طلبان برای اینکه این برنامه‌ها محقق شود، همکاری و همراهی دارند نه اینکه برنامه‌های خود را به رئیس جمهور بدهند.
وی خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی که رئیس‌جمهور در ایام انتخابات مطرح کرد، دقیقا مطابق رویکرد و تفکر اصلاح‌طلبان است و انتخاب مجریانی که بتواند این برنامه‌ها را محقق کنند، اهمیت دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین