|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
مالکیت شرکت لوله­ سازی اهواز در سال 1379 در اجرای طرح خصوصی­ سازی، به بخش خصوصی واگذار و از زیر نظر وزارت نفت خارج شد.
تعدادی از کارکنان شرکت لوله­ سازی اهواز برای طرح مطالبات خود صبح امروز (شنبه، ۱۳ اردیبهشت) در مقابل ساختمان اصلی وزارت نفت تجمع و با مقامات مسئول در این وزارتخانه دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل ازاداره ­کل روابط عمومی وزارت نفت، مسئولان این وزارتخانه پس از دریافت نظرات و خواسته ­های کارکنان شرکت لوله­ سازی اهواز نسبت به انتقال مشکلات به مراجع ذیصلاح قول مساعد دادند. این در حالی است که شرکت مزبور اگر چه در گذشته زیرمجموعه نفت بوده، اما عملیات انتقال به بخش خصوصی از سوی سازمان خصوصی­‌سازی انجام شده و بالطبع کلیه امور پرسنلی و اداری آنها به آن سازمان مربوط می­‌شود.






از جمله مطالبات این کارکنان تعیین تکلیف نیروهای رسمی، بازگشایی فرآیند انتقال به مناطق نفتخیز و پرداخت معوقات بازنشستگان بود که در دیدار مسئولان وزارت نفت با سه تن از نمایندگان کارکنان شرکت لوله­سازی اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

یادآوری می­ شود مالکیت شرکت لوله­ سازی اهواز در سال 1379 در اجرای طرح خصوصی­ سازی، به بخش خصوصی واگذار و از زیر نظر وزارت نفت خارج شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
0
به نظر شما کارکنان سیال سازه به چه ارکانی اظهار پیشنهاد یا درخواست کمک کنند خواهش مندیم ااز جناب رءیس جمهور کمک خانواده این کارکنان کنند با تشکر حقوفهای عقب مانده را وصول کنند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین