|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
عراقی با تاکید بر حفظ رکورد تولید گاز در پالایشگاه فجر جم و حیاتی خواندن آن برای کشور، گفت: انتظار می رود در سال جاری نیز شاهد استمرار تولید گاز در پالایشگاه فجرجم باشیم.
ظرفیت پالایش گاز کشور زمستان امسال با هدف حفظ پایداری شبکه افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر حفظ رکورد تولید گاز در پالایشگاه فجر جم و حیاتی خواندن آن برای کشور، گفت: انتظار می رود در سال جاری نیز شاهد استمرار تولید گاز در پالایشگاه فجرجم باشیم.

حمیدرضا عراقی در حاشیه بازدید از پالایشگاه فجر جم اظهار داشت: در نشست مهمی که با حضور مسولان و مهندس جوادی معاون وزیر نفت داشتیم، تامین خوراک پالایشگاه فجرجم برای سال جاری مورد بررسی دقیق قرار گرفت و امسال نیز این شرکت با کمبود خوراک مواجه نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بهره‌برداری از ردیف های شیرین‌سازی گاز در پالایشگاه‌های جدید پارس جنوبی برای زمستان گفت: ظرفیت پالایش گاز ایران نسبت به زمستان سال گذشته افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران افزود: زمستان سال گذشته برای شرکت ملی گاز بسیار سخت اما با افتخار سپری شد و خوشبختانه مشکلی در زمینه تولید گاز نداشتیم.

عراقی در ادامه با تاکید بر مصرف بهینه گاز و فرهنگ سازی در این زمینه خاطرنشان کرد: امسال نیز بدون شک سال بسیار سخت و حساسی برای شرکت ملی گاز ایران است و با مدیریت مصرف باید زمینه را برای استمرار جریان گازرسانی در بخش نیروگاه ها و دیگر مراکز صنعتی فراهم کنیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین