کد خبر: ۱۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
برخی سایتها نیز این جشن را با رقص شمشیر«ملک عبد الله سعودی» در جمع «دختران وارداتی»! مقایسه نموده که این گونه تعبیرات باطل بوده و مقایسه دولتمردان جمهوری اسلامی با امیران سعودی و ...
برگزاری یک جشن کافی بود تا کسانی که به رصد دولت یازدهم برای هوچی گری و مچ گیری مشغولند، از ظن خود گافی و سوژه ای جدید و نخ نما شده، بسازند.

همه چیز از جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در شامگاه یکشنبه آغاز شد،تا شبکه رسانه ای به اصطلاح منتقد که تخریب چی، چند روز بعد از آن به بررسی این جشن زنانه از ابعاد مختلف بپردازد! از فریاد وااسلاماه تا انگ اشرافی گری که دهه ای است نخ نما شده! برخی تیتر خود را این گونه زدند:«ضیافت همسر روحانی در کاخ سعد آباد»! و از کلمات و ترکیبات تازه ای چون، «ضیافت،همسر روحانی و کاخ سعد آباد» جمله سازی کردند و نگران افتادن ملت و نظام و دولت در ورطه اشرافی گری شدند، اما این پروژه از فردای روز انتخابات کلید خورد و در دوران رای اعتماد بهارستانی ها به کابینه در خانه ملت نیز زمزمه می شد و اکنون اندکی به یکسالگی دولت یازدهم  با جشنی معمولی به اوج رسید.

اما، خبر این بود:« جشن همسر رئیس جمهور دولت یازدهم برای بزرگداشت مقام زن در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد، مراسمی که خبر برپایی آن را پیش از این مولاوردی، معاون امور زنان رئیس جمهور وعده داده بود».

این جشن کاملا زنانه برگزار شد،یک سایت اصولگرا در توصیف آن نوشت:«جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود.... تشریفات در نظر گرفته شده برای حضور مهمانان در این مراسم به گونه‌ای بود که شباهت فراوانی به جشن های شاهانه پیش از انقلاب مانند جشن دو هزار و پانصد ساله و نیز بسیاری از جشن هایی که در همان محل – کاخ سعدآباد – برگزار شده بود، داشت.به علاوه بی حجاب شدن میهمانان مراسم به همراه رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان شکل و شمایل غربی مراسم را تکمیل کرد.»

یک مهمانی زنانه کافی بود تا صدای فریاد نگرانی افراطی ها از حیف و میل بیت المال و نیز افتادن دولت به ورطه اشرافی گری بلند شود در حالی که هنوز پرونده اختلاس های هزار میلیاردی دولت گذشته روی میز قوه قضاییه بسته نشده و هرگز نیز کسی انگ اشرافی گری به اختلاس گران و حامیانشان نزد.

برخی از سایتهای تندرو از هدایای کلان! یعنی سکه های بهار آزادی نوشتند . در حالی که هنوز هیچ عدد و رقمی از هزینه این جشن اشرافی! در هیچ جا نوشته نشده و هنوز خاطره جشن انتخاباتی دولت گذشته در در ورزشگاه آزادی و کارت هدیه های 400 هزار تومانی از اذهان پاک نشده است.

اما مساله به اینجا ختم نشد و مجلسی ها که این روزها شمشیر را برای دولت تدبیر از رو بسته اند نیز به حواشی این جشن وارد شدند، محمدحسن آصفری نماینده اراک در گفتگو با یک خبرگزاری گفته است:« دولت جشنی را در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار کرد که باید مشخص شود که پول آن از کجا آمده است. آن‌ها در این جشن سکه هدیه دادند و پول بیت‌المال هزینه شد».

روح الله حسینیان نماینده اصولگرای مجلس نیز در نطق میان‌دستور مجلس گفت: همسر رئیس‌جمهور اگر می‌خواهد جشن بگیرید در خانه خود یا مسجد جشن بگیرد، نه در کاخ‌های متعلق به ملت و باز ادامه داد: کاری نکنید دوباره علیاحضرت‌ها ظهور کنند و از رییس جمهور خواست که جلوی این «بدعت‌ها»را بگیرد و احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز تاکید کرده که:«آقای انصاری قول داده که در خصوص برگزاری این جشن تحقیق و نتیجه را اعلام می‌کند» ،اما علی انصاری،معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بخشی از اخبار منتشر شده را 'دروغ' خوانده است.

این حواشی پرسر و صدا که بهارستان نشینان هم به آن ورود پیدا کردند برای جشنی زنانه که مجلسی ها هزینه های آن را فقط تخمین می زنند و به نظر می رسد هنوز به جشن پر هزینه و میلیاردی همایش ایرانیان خارج از کشور نرسیده و همچنان پرونده تحقیق و تفحص آن در مجلس هشتم و نهم مفتوح است و نکته جالب این دو جشن در این است که نمایندگان ملت در خانه ملت هرگز برای انتقاد از جشن ایرانیان خارج از کشور با هزینه ای که فقط و فقط از بیت المال تامین شد و حاضران ان به استناد گزارش کمیته تحقیق و تفحص افراد معلوم الحالی چون هوشنگ امیراحمدی، بودند کسی ابراز نگرانی برای نظام و کشور و اسلام نکرده و هرگز از واژه « اشرافی گری» استفاده نشد!

اما،چند تن از کسانیکه در این مراسم حضور داشتند، توضیحاتی در مورد اخبار غیرواقعی منتشره درباره این مهمانی ارائه کردند.این افراد ضمن تکذیب برخی اخبار منتشرشده اظهار کردند: این میهمانی، یک مراسم مولودی زنانه بود که خانم الهی قمشه‌ای در آن به سخنرانی پرداخت.

این بانوان همچنین گفتند که مطالبی همچون اعطای سکه به تمامی شرکت‌کنندگان حقیقت ندارد.
در واقع اخبار منتشرشده در مورد خروج اعتراض‌آمیز همسر دکتر صالحی از این مجلس یا استفاده از ارکسترهای خاص نیز صحت ندارد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۴
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
4
ملت رو ...... گير آورديد؟ عكس خيريه برج ميلاد شونو گذاشتين؟؟؟؟؟ جمع كنيد سايتتونو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
1
از ابتدای دولت یازدهم تاکنون، ‌هر یک از منتقدان اصولگرا که درباره اقدامات اشتباه دولت، تذکری داده و نقدی را مطرح کرده، متهم به سکوت و همراهی با دولت سابق و یا حتی همدستی با جریان انحرافی و مفسدان سال‌های گذشته شده است؛ تا شاید وی از ادامه انتقاد و روشنگری منصرف و ساکت شود!

هرچند نادرستی محتوا و کم و کیف این ادعا برای مسئولان منصف دولت یازدهم و ناظران مستقل سیاسی روشن است و این اتهام‌زنی مفری جز برای فرار از پذیرش حقیقت و توجیه عملکرد اشتباه نیست
تهروني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
0
2
افزايش قيمت ها، اقدام جهت حذف يارانه ها، افزايش قيمت حامل هاي انرژي، افزايش قيمت بنزين، پلمپ تاسيسات هسته اي، هپلي هپو شدن پول هاي بلوكه شده ايران و ... بابا احمدي نژاد كجايي كف پاتو ببوسم.والا بخدا
محمدباقر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
1
1
هرچی که میگره ارادتم به آقای روحانی بیشتر میشه..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین