|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
پورنجاتي:صدا و سيما به منتقدان عملكرد هشت ساله احمدي نژاد هم وقت بدهد.
احمد پورنجاتي كه روزگاري قائم مقام صدا و سيما بوده براين باور است كه اگر مسوولان صدا و سيما مي خواهند به منتقدان توافق ژنو فرصت اظهارنظر بدهند: بد نيست كه به منتقدان عملكرد دولت هشت سال گذشته و رويكرد صدا و سيما در دوران گذشته نيز فرصت بيان عقايد را بدهند.

رييس كميسيون فرهنگي مجلس ششم با بيان اينكه صدا و سيما بايد در رويكرد خود تجديدنظر كند، اظهار داشت: صدا و سيما بايد به كساني كه توسط اين رسانه مورد حمله قرار گرفته و توسط بخش هاي مختلف برنامه هاي صدا و سيما از جمله برنامه خبري 20:30 تخريب شده اند، اين فرصت را بدهد تا از خود دفاع كنند. در اين صورت مي توان گفت كه اين رسانه قصد اصلاح تدريجي ساختار خود را دارد.

وي افزود: برخورد صدا و سيما با دولت قبل با وجود همه كاستي ها و اذعان اصولگرايان بر اين مساله به عنوان حاميان محمود احمدي نژاد، بيشتر بر تعريف و تمجيد و پرهيز از انتقاد استوار شده بود. اما جالب اينجاست كه صدا و سيما نسبت به دولتي كه تنها چند ماه بر سر كار آمده است: انتقاداتي را مطرح مي كند كه اصلاانتقاد محسوب نمي شود. لازم است مسوولان صدا و سيما اخلاق حرفه يي خود را در عملكرد خود رعايت كنند. وي در پايان تاكيد كرد كه صدا و سيما از يك رسانه متعلق به كليت نظام با همه گرايش هاي سياسي نبايد خارج شود و تمام تفكرات بايد در رسانه ملي اجازه حضور و بروز داشته باشند.

منبع:روزنامه اعتماد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین