|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۶۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
در پایان قصه روز دوم اما معدنچی كه در اخرین نفس های دانیال و سامان آنها را نجات داده بود به قصه پیوست و داستان پیدا كردن این دو نفر را تعریف و روایت را كامل كرد.
در دومین شب از برنامه «ماه عسل» که همچون گذشته با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه به روی آنتن می رود، ماجرای تلخ و تکان دهنده کویرگردی چهار جوان پرهیجان روایت شد.

 در شب دوم برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی تهیه كننده و مجری این برنامه میزبان دو جوان بود كه در ابتدا از خاطرات پرهیجان سفرهای متعددشان به نقطه های بكر و عجیب ایران گفتند و در پرده دوم آنها كه به قول خودشان عاشق آدرنالین بودند گفتند كه در یكی ازسفرهایشان با فاجعه روبرو می‌شوند.

دانیال و سامان در پاسخ به سوْال های احسان علیخانی از آخرین سفرشان به كویر و ماجرای پرافت و خیز كویرگردی شان گفتند. روایت تلخ سفری كه از یك مسیر اشتباه به مرگ دو دوستشان در جریان این ماجراجویی مخاطره آمیز منجر شد داستان تامل برانگیز دو میهمان اول قاب ماه عسل در روز دوم ماه مبارك رمضان بود.

غذا نداشتیم و خمیر دندون می خوردیم

دانیال و سامان روبروی مخاطبان «ماه عسل» قصه گیر كردنشان در دریاچه نمك قم را در پنج شبانه روز روایت كردند و این طور گفتند كه در آن چند روز با مرگ دست و پنجه نرم كردند و حتی در بخشی از این گفتگو دانیال با این اشاره تلخ گفت: «وقتی توی دریاچه نمك گیر كردیم تشنگی مارو به جایی رسوند كه مجبور شدیم آب رادیاتور ماشین بخوریم و حتی ادرارمان را گوشه ماشین نگه داشتیم شاید كه برای رفع تشنگی به اون هم.... خوردنی ما هم شده بود خمیردندون!»

‏‎‏ كاش خانواده مازیار و رامین حلالمان كنند

سامان نیز در پاسخ به احسان علیخانی كه پرسید اگر زمان دوباره به عقب برگردد باز به آن سفر كویر گردی می‌روید گفت: «هرگز! ما از غرورمان ضربه خوردیم و از دست دادن مازیار و رامین طی آن سَفَر بدترین خاطره عمر ماست.

دانیال نیز در پایان از خانواده مازیار و رامین خواست كه حلالشان كند.

پیدا كردن قهرمانِ قصه كویرگردی

در پایان قصه روز دوم اما معدنچی كه در اخرین نفس های دانیال و سامان آنها را نجات داده بود به قصه پیوست و داستان پیدا كردن این دو نفر را تعریف و روایت را كامل كرد.

یادی از عارف لرستانی در ماه عسل

بخش دیگر برنامه «ماه عسل» شب گذشته آیتمی بود كه از مرحوم عارف لرستانی پخش شد. این هنرمند درباره «ماه عسل» سال گذشته و پیش از مرگش این طور اظهارنظر كرده بود: «شما بسیار برنامه جذابی دارید كسانی رو به ما معرفی میكنه كه قهرمانانِ بی مدال هستن و آدمهای عاشق...»

پس از آن احسان علیخانی با یادی از این بازیگر گفت: «روحش شاد عارف عزیز كه سال گذشته این ویدیو ارسال كرده بود و خیلی ناگهانی از بین ما رفت. همین طور یك تهیه كننده بسیار عزیز و دوست داشتنی كه روز گذشته فوت شدند؛ جنابِ اقای آخوندی كه خود من و خیلی رفقا مدیونش هستیم. ایشان تهیه كننده روز سوم و برنامه صندلی داغ و خیلی از فیلم های خوب بودند و خواهش میكنم در این لحظات ناب و قیمتی از خدا بخواهیم كه روحشان در آرامش باشد.»

«ماه عسل» به تهیه كنندگی و با اجرای احسان علیخانی هرشب حوالی ساعت ١٩ از شبكه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین