|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۵۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
این رفتار بالاترین ظلم و ضربه به نظام و انقلاب است و باید از طریق وزارت کشور، شورای عالی امنیت ملی و مخصوصا قوه قضائیه به طور قاطع با آن برخورد شود. سیاه نشان دادن وجهه نظام و انقلاب از سوی برخی نامزدها یعنی از بین بردن دستاوردهای نظام و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در مردم.
 نائب رئیس فراکسیون امید مجلس سیاه‌نمایی و تخریب نامزدهای انتخابات را عاملی بر ناامیدی مردم برای مشارکت پررنگ در انتخابات دانست و از قوه قضائیه خواست با این پدیده نامبارک قاطعانه برخورد کند.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آبرو، ‌عزت،‌ مقام و هویت همه مسئولان و نامزدهای انتخابات از «جمهوری اسلامی» است. جمهوری اسلامی دستاوردهای بسیار عظیمی در عرصه های مختلف داشته هر چند که نقدهایی هم به آن وارد است و در برخی موارد کاستی هم وجود دارد اما معنای سیاه نمایی برخی نامزدها این است که انقلاب و نظام طی چهار دهه گذشته هیچ توفیقی نداشته است.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: این رفتار بالاترین ظلم و ضربه به نظام و انقلاب است و باید از طریق وزارت کشور، شورای عالی امنیت ملی و مخصوصا قوه قضائیه به طور قاطع با آن برخورد شود. سیاه نشان دادن وجهه نظام و انقلاب از سوی برخی نامزدها یعنی از بین بردن دستاوردهای نظام و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در مردم.

تابش خطاب به این نامزدهای انتخابات پرسید: در حالی که اخلاق جزو خصوصیات نظام جمهوری اسلامی است و خود را پیرو حضرت رسول می دانید، چطور به خود اجازه می دهید با تخریب،‌ توهین، دروغ و سیاه نمایی مبانی اخلاقی انقلاب را از بین برده و زمینه ناامیدی مردم و کاهش مشارکت آنان در انتخابات را به وجود آورید؟

نائب رئیس فراکسیون امید مجلس متذکر شد: حاکمیت نباید اجازه رواج و گسترش چنین بداخلاقی‌هایی را بدهد. باید با سد کردن راه افراد بد اخلاق به جامعه معیار داد تا مردم بدانند افرادی که با تخریب،‌ دروغ،‌ فریب و سخنان تند در صدد جلب رای مردم هستند جایگاهی در نظام ندارند. مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان و دادن معیارهای انتخاب به جامعه به خوبی این مسیر را روشن کردند.

وی تاکید کرد: نظام،‌ با این فرهنگ سازی می تواند از اقبال بخشی از جامعه به نامزدهای بداخلاق جلوگیری کند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین