|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۵۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
تا به این لحظه بر اساس آمار شیفت ها و کسانی که در معدن مشغول به کار بودند، حدود 35 نفر در داخل معدن محبوس شده بودند که از این تعداد 22 جانباخته از معدن خارج شده است.
 ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به خروج جسد یک معدنچی جان باخته دیگر از تونل معدن، اظهار کرد: تاکنون پیکر 22 معدنچی جان باخته از معدن زمستان یورت آزادشهر خارج شده است.

 رضا مروتی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه فرآیند امداد و نجات بدون وقفه ادامه داد، تصریح کرد: انفجاری که در معدن رخ داده، موجب ریزش بخش‌هایی از جداره‌های پیرامونی معدن شده است.


وی افزود: در حال حاضر تلاش نیروی امدادی برای آواربرداری و دسترسی به بخشی از معدن که مسدود شده در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: تا به این لحظه بر اساس آمار شیفت ها و کسانی که در معدن مشغول به کار بودند، حدود 35 نفر در داخل معدن محبوس شده بودند که از این تعداد 22 جانباخته از معدن خارج شده است.

مروتی با اشاره به اینکه به دلیل بالارفتن غلظت منو‌کسید کربن و انفجاری که رخ داده، شرایط کار سخت است، گفت: با همکاری نیروهای هلال احمر، اورژانس و متخصصان معدن و به کارگیری تجهیزات لازم در حال اجرای عملیات امدادرسانی هستیم. امیدواریم امروز این کار به سرانجام برسد و از حال معدنچیان عزیزمان با خبر شویم.

اسامی 19 قربانی حادثه معدن آزادشهر اعلام شد

 با شناسایی اجساد و تائید خانواده ها، ۱۹ قربانی حادثه انفجار معدن یورت آزادشهر مشخص شدند.

 پزشکی قانونی استان گلستان اسامی جان باختگان را چنین علام کرد: بهرام هدایتی‌ کرد، مهدی مشهدی، عباس طاهردوست، حسن سنچولی، محسن گنجی‌ وطن، حسین خلیلی، صادق منصوری‌ رضی، محمد مهران‌ پور، علی جعفری‌ فر، حمید میردار، حمزه گیلکی، نورالله سوسرایی، مجتبی سوسرایی، جعفر علیخانی، علی مسعودی، سید محمود حسینی، ناصر نوروزی، علی‌ اکبر شهمرادی و حسن قره‌ داغلی، جانباختگانی هستند که اجساد آنها شناسایی و تحویل خانواده آنها شده است.

لازم به ذکر است؛ تا کنون ۲۲ جسد از معدن یورت آزادشهر خارج شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین