|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
١١ شرکت دولتی در سبد واگذاری های اسفند
کد خبر: ۱۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد سهام ١١ شرکت دولتی از جمله ١٧ درصد از سهام هلدینگ خلیج فارس در اسفند امسال از طریق بورس، فرابورس و مزایده واگذار می شود.

به گزارش شانا در آخرین ماه امسال، سهام ١١ شرکت دولتی توسط سازمان خصوصی سازی از طریق بورس، فرابورس و مزایده واگذار می شود.

بر پایه این گزارش؛ بلوک ٥٠ درصد افزون بر یک سهمی شرکت پالایش نفت لاوان شامل ٥٧١ میلیون و ٧١٠ هزار سهم به قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه(معادل بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ٥٠ درصد به شرط آن که از ٣٧ هزار و ٣٨٠ ریال کمتر نباشد و نیز بلوک ١٧ درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شامل ٤ میلیارد و ٢١٤ میلیون و ٦٤ هزار و ٣٧٠ سهم به قیمت تابلو بورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ٣٠ درصد به شرط آن که از ٢٢ هزار و ٢٥١ ریال کمتر نباشد در روز ١١ اسفند در فرابورس عرضه خواهد شد.

همچنین تعداد ٣٣٦ میلیون و ٧٥٧ هزار سهم شرکت ذغال سنگ البرز شرقی به ارزش کل پایه ٦١٦ میلیارد و ٢٦٥ میلیون ریال، ٥٩ میلیون سهم شرکت تولید کاشی گرانیت و کاشی لعاب زهره کاشمر به ارزش کل پایه ٥٩ میلیارد و ٣٧٠ میلیون ریال و تعداد یک میلیارد و ٧٠٦ میلیون و ٣٧٠ هزار و ٥٨٢ سهم شرکت نورد و لوله اهواز به قیمت پایه هر سهم ٥٣٨ ریال و ارزش کل پایه ٢٣ میلیارد و ١٥٥ میلیون و ٦٨٠ هزار ریال در روز ١٢ اسفند در فرابورس واگذار می شود.

همچنین ٩٥٠ هزار سهم شرکت پالایش نفت خوزستان به قیمت پایه هر سهم ٨١٢ هزار و ٤٨٠ ریال و ارزش کل پایه ٧٧١ میلیارد و ٨٥٦ میلیون ریال و تعداد ٨٥ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری گسترش و توسعه صنعت به قیمت پایه هر سهم ١١ هزار و ١٨٠ ریال و ارزش کل پایه ٩٥٠ میلیارد و ٣٠٠ میلیون ریال در روز ١٣ اسفند در فرابورس عرضه خواهد شد.

افزون بر این، ١٠٠ درصد ارزش نیروگاه برق شهید مفتح به ارزش کل پایه ١٤ هزار و ٥٨٩ میلیارد و ٦٩١ میلیون ریال، ٤٠ درصد سهام شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح به ارزش کل پایه ٢٩ میلیارد و ٣٣٧ میلیون ریال، ١٠ درصد سهام شرکت پتروشیمی بروجن به ارزش کل پایه ١٣٠ میلیارد ریال و ٢٠ درصد سهام شرکت سایپا سیلندر ایلام به ارزش کل پایه ٦ میلیارد ریال در روز ١٣ اسفند روی میز مزایده خواهد رفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین