|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۵۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم به انتخاب دولتی قدرتمند منجر می‌شود که می‌تواند از منافع ملی ایران در منطقه و جهان، حمایت و پشتیبانی کند.
وزیر بهداشت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: فردی که در انتخابات از سوی مردم انتخاب می‌شود، سرنوشت کشور و انقلاب را رقم می‌زند و امیدواریم با کمک خدا، مردم به تجربیات گذشته توجه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند.

به نقل از وزارت بهداشت، سید حسن هاشمی شب گذشته و بعد از بازگشت به کشور، هدف عمده سفر اخیر خود به عراق را گسترش روابط در حوزه سلامت با این کشور دانست و اظهار کرد: در این سفر برای افزایش همکاری‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و سرمایه گذاری‌های مشترک در عراق، تفاهم کردیم و امیدواریم که این تفاهم نامه‌ها، موجب استحکام روابط دو کشور شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طول سال‌های اخیر، ایران کمک‌های زیادی به کشور دوست و همسایه؛ عراق کرده است، افزود: کمک‌های ایران تا جایی که طرف عراقی بخواهد، ادامه خواهد داشت و خوشبختانه علاقه‌مندی آنها به طب و جامعه پزشکی ایران بسیار زیاد است و عراق هم توانمندی‌ها، افراد قوی و تاریخچه‌ای غنی در علوم پزشکی دارد و امیدواریم که کشورهای اسلامی به روزهای اوج خود بازگردند.

هاشمی در خصوص انتخابات نیز گفت: انتخابات برای تمامی ملت‌ها، فرصت بسیار ارزشمندی است و در کشور ما نیز فرصت انتخابات، با قیمت گرانی به دست آمده چراکه نظام کشور از شاهنشاهی به مردم سالاری تبدیل شده و تمام مردم ایران باید بهترین بهره را از این فرصت به وجود آمده ببرند.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم به انتخاب دولتی قدرتمند منجر می‌شود که می‌تواند از منافع ملی ایران در منطقه و جهان، حمایت و پشتیبانی کند.

هاشمی اضافه کرد: فردی که در انتخابات از سوی مردم انتخاب می‌شود، سرنوشت کشور و انقلاب را رقم می‌زند و امیدواریم با کمک خدا، مردم به تجربیات گذشته توجه کرده و بهترین انتخاب را کنند برای انتخاب هر فرد و حضور در انتخابات، باید حجت شرعی داشته باشیم.

وزیر بهداشت یادآور شد: امیدوارم که مردم با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند و فردی شایسته را انتخاب کنند، همان طور که مردم ایران، تمدن کهن ایران و انقلاب اسلامی شایسته آن هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین