|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۱۵۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
کرنری که در دو قدمی داور اتفاق می‌افتد و باید اعلام شود را نمی‌گیرد که همان توپ را دروازه‌بان شروع می‌کند و پس از آن بازیکن من اخراج می‌شود. روی کارت قرمز بحثی نیست ولی با آن اشتباه تیم ما را به هم زد.
سرمربی تیم نفت تهران گفت: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و با وجود 10 نفره شدن تلاش زیادی داشتیم.

 علی دایی در کنفرانس خبری پس از بازی با سیاه‌جامگان گفت: تیم ما باتوجه به شرایطی که داشت امروز خیلی خوب بازی کرد و فقط گل‌های بیشتری نزدیم. حداقل 6-5 موقعیت مسلم گلزنی از دست دادیم و حتی بعد از 10 نفره شدن که به لطف داور بود، فرصت‌هایی داشتیم.

وی درمورد اخراج اکبر صادقی اظهار کرد: کرنری که در دو قدمی داور اتفاق می‌افتد و باید اعلام شود را نمی‌گیرد که همان توپ را دروازه‌بان شروع می‌کند و پس از آن بازیکن من اخراج می‌شود. روی کارت قرمز بحثی نیست ولی با آن اشتباه تیم ما را به هم زد.

سرمربی تیم نفت تهران تصریح کرد: پس از 10 نفره شدن رو به جلو کار کردیم و می‌خواستیم برنده شویم. در نیمه دوم سه موقعیت از دست دادیم که می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم. از نظر فوتبالی خیلی بهتر از سیاه جامگان کار کردیم و فرصت‌های گلزنی ما خیلی بیشتر از آنها بود و این تیم روی یک موقعیت نصف و نیمه به گل رسید و بعد از آن فکر نمی‌کنم گلر ما یک شیرجه‌ای زده یا کاری کرده باشد.

دایی ادامه داد: در فوتبال اگر گل نزنید، گل می‌خورید و همین اتفاق افتاد. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و با وجود 10 نفره شدن تلاش زیادی داشتیم اما به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوار هستم در مسابقات آینده موفق باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین