|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۵۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
متخلفانی که در این شب از سوی پلیس دستگیر و خودروی‌شان توقیف می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس بوده و خودروی شان نیز تا پایان تعطیلات در توقیف خواهد بود.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از 2 میلیون و 200 هزار عدد انواع مواد محترقه در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری خبر داد.

سردار محسن خانچرلی  درباره تدابیر پلیس غرب استان تهران برای چهارشنبه سوری اظهار کرد: پیش بینی‌های لازم برای برگزاری این مراسم در شهرستان‌های غرب استان تهران انجام شده و ماموران پلیس در نقاط مختلف حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مناطق پر خطر شناسایی و نسبت به رصد این مناطق اقدام شده است گفت: خوشبختانه به نظر می‌رسد که امسال به نسبت سال گذشته وضعیت بهتری داشته باشیم. کشفیات ما نیز در این حوزه افزایش یافته و در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری ماموران پلیس غرب استان تهران بیش از دو میلیون و 220 هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: با کشف این مواد محترقه به عبارتی می‌توان گفت که پلیس از وقوع دو میلیون و 220 هزار انفجار و صدای گوش خراش جلوگیری کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه نیروی کافی برای چارشنبه سوری پیش بینی شده است گفت: در این شب ماموران ما جستجوی محسوس و نامحسوس در معابر را خواهند داشت. همچنین هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی نیز انجام شده و با متخلفان برخورد جدی انجام خواهد شد.

خانچرلی با تاکید بر اینکه رویکرد پلیس در چهارشنبه سوری محله محور است ، گفت: توصیه پلیس این است که این مراسم در کنار خانواده‌ها و در محله‌ها برگزار شود. پلیس وظیفه‌اش تامین امنیت مردم است و در همین راستا به هیچ عنوان اجازه خطرآفرینی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را نخواهد داد.

وی اضافه کرد: متخلفانی که در این شب از سوی پلیس دستگیر و خودروی‌شان توقیف می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس بوده و خودروی شان نیز تا پایان تعطیلات در توقیف خواهد بود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران پیش بینی کرد که امسال شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته وجود داشته باشد و گفت: تا کنون نیز موردی از مصدوم و فوتی ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در حوزه استحفاظی غرب استان تهران گزارش نشده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین