|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۴۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
وقتی مسئولی بابت موضوعی اقدام به عذرخواهی می‌کند، نشان از بلوغ فکری و رفتاری است لذا این مهم باید الگوی برای سایر افراد باشد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه وقتی مسئولی بابت موضوعی اقدام به عذرخواهی می‌کند، نشان از بلوغ فکری و رفتاری است،گفت: رفتار وزیر بهداشت باید برای دیگر مسئولان الگو باشد.

 فاطمه ذوالقدر در خصوص عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار شهرستان بدره در استان ایلام پس از درگیری لفظی، افزود: چنین اقدامی نشان دهنده انتقادپذیری آقای  هاشمی است لذا وی با طلب حلالیت ثابت کردند که باید مولفه‌های رفتاری اسلامی مدنظر همه مسئولان قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه رفتار وزیر بهداشت و عذرخواهی وی باید الگوی رفتاری سایر مسئولان باشد، اظهار کرد: انسان جایز الخطاست و امکان بروز رفتار متفاوت در شرایط مختلف وجود دارد اما اینکه افراد بعد از رفتارشان اقدام به عذرخواهی کنند نشان دهنده توجه به رفتار پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ عذرخواهی، پاسخگویی و حتی انتقادپذیری باید در جامعه خصوصا در میان مسئولان گسترش یابد، تصریح کرد: وقتی مسئولی بابت موضوعی اقدام به عذرخواهی می‌کند، نشان از بلوغ فکری و رفتاری است لذا این مهم باید الگوی برای سایر افراد باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه به دلیل گسترس اطلاعات و ابزارهای اطلاع رسانی، جامعه مطالبات بیشتری دارد و مسئولان باید پاسخگوتر باشند، خاطرنشان کرد: فرهنگ عذرخواهی، پاسخگویی و حتی انتقادپذیری در جوامع غیر اسلامی نیز رواج دارد از این رو در ایران اسلامی نیز چنین موضعی باید در بین مسئولان نهادیه باشد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین