|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۴۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
سخنان امروز حضرت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنفرانس انتفاضه فلسطین بازتاب قابل توجهی در جراید و پایگاه های خبری کویت داشت.
 سخنان امروز حضرت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنفرانس انتفاضه فلسطین بازتاب قابل توجهی در جراید و پایگاه های خبری کویت داشت.

نشریه القبس با انتشار خبری در این باره نوشت: رهبر جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، اسرائیل را غده سرطانی توصیف کرد و خواستار آزادسازی تمامی اراضی فلسطین شد.

القبس نوشت: این غده سرطانی از همان ابتدا در چندین مرحله رشد کرد، تا اینکه هم اکنون به بلایی تبدیل شده است که باید به تدریج درمان گردد. انتفاضه های متعدد و مستمر موفقیت آمیز و از اهمیت خاصی برخوردار بوده است که امید می رود به تحقق اهداف کامل خود نایل شود.

خبرگزاری دولتی کویت 'کونا' نیز در گزارشی به نقل از سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت : به رغم وجود اختلافات میان کشورهای اسلامی و عربی مساله فلسطین محور وحدت میان این کشورها است.

کونا افزود: رهبر جمهوری اسلامی ایران در افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که در تهران برگزار می شود تشکل های فلسطینی را به وحدت و عدم درگیر شدن برسر اختلافات داخلی دعوت کرد و مقاومت در فلسطین را مهمتر از این اختلافات دانست.

کونا نوشت: رهبر ایران با اشاره به تاثیر معضلات برخی کشورهای اسلامی در منطقه بر موضوع فلسطین خاطر نشان کرد که فتنه هاباعث تضعیف نیروی ملتهای منطقه به سبب مشغول شدن در درگیری های بیهوده شده است که این مساله فرصتی برای افزایش قدرت رژیم صهیونیستی فراهم می کند.

خبرگزاری کویت در بخش دیگری از گزارش خود می نویسد: آیت الله خامنه ای تاکید کرده است که روابط ایران با گروه های مقاومت اسلامی مرتبط با موضوع فلسطین به میزان تعهد آنها به مقاومت بستگی دارد و هر گروهی که در مسیر مقاومت حرکت کند تهران از آن حمایت خواهد کرد .

کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین تا فردا در تهران برپاست.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین