|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
»
کد خبر: ۱۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
فرماندار شهرستان قصرشیرین از ورود پیکر هفت شهید دیگر حادثه تروریستی دیاله عراق به خاک ایران از طریق مرز بین‌المللی خسروی خبر داد.
یاور محمدی در این‌باره اظهار کرد: شب گذشته پیکر مطهر هفت تن دیگر از شهدای حادثه تروریستی دیاله عراق که روز جمعه 22 آذر ماه رخ داد، پس از شناسایی از طریق مرز بین‌المللی خسروی وارد خاک ایران شدند.

وی افزود: این شهدا که به علت درصد بالای سوختگی در سری اول قابل شناسایی نبودند، پس از انجام آزمایشات دی ان ای، شناسایی شده و شب گذشته وارد خاک ایران شدند و از همان مرز خسروی مستقیما به شهرهای خود در نقاط مختلف کشور برای تشییع و خاکسپاری فرستاده شدند.

وی اسامی این هفت شهید را به این شرح اعلام کرد:

قربانعلی مهدی‌پور از رودبار

مرتضی پالار از شهرکرد

احمد خواجه از کازرون

علی حسین خلیلی از لردگان

رضا امانی از شهرکرد

کامران شبان از شهرکرد

درویش رییسی از کازرون

محمدی خاطرنشان کرد: هنوز دو شهید دیگر این حادثه تروریستی شناسایی نشده‌اند که پس از شناسایی از طریق مرز بین المللی خسروی وارد خاک ایران خواهند شد.

اواخر آذرماه(22 اذر) سال جاری تعدادی از اعضای شرکتی که در پروژه ساخت خط لوله گاز فعالیت می کردند، در حالی که در مسیر بازگشت به اقامت گاه خود بودند توسط گروه های تروریستی در خودروی‌شان مورد حمله قرار گرفتند.

تعدادی ایرانی و عراقی در این حمله تروریستی شهید شدند.

گفتنی است که با پایان یافتن ساخت این خط لوله که به زودی انجام می شود خدمات بزرگی در برق رسانی به مردم عراق صورت می گیرد که اقدام قابل توجهی است و فعالیت شرکت ایرانی برای ساخت خط لوله گاز ادامه می‌یابد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین