|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
»
کد خبر: ۱۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
پیکر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران در بیروت، روز شنبه با حضور مسوولان کشوری و لشکری در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
پیکر مطهر این شهید صبح امروز، دوم آذر از مقابل مسجد امام حسن عسکری(عج) با حضور جمع زیادی از مردم و مسوولان و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین علوی، وزیر اطلاعات تشییع شد.

پیکر شهید ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران در لبنان با اقامه نماز توسط آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آرام گرفت.

شرکت کنندگان در مراسم تشیع با سر دادن سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "هیهات من الذله" و محکومیت شدید تروریست‌ها بر تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمان های آنان تاکید کردند.

پیکر شهید انصاری که در انفجار اخیر در لبنان مقابل سفارت ایران در بیروت به شهادت رسید، در حجره شهید مفتح حرم مطهر حضرت معصومه(س) آرام گرفت.

در این حمله تروریستی ۲۳ نفر شهید و بیش از ۱۴۰ نفر مجروح شدند که حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان نیز از جمله این شهدا بود؛ وی در سال ۱۳۳۸ در شیراز به دنیا آمد و پس از مسؤلیت‌های مهم فرهنگی در سال‌های گذشته در کشور به عنوان رایزن فرهنگی عازم بیروت شده بود.

منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین