|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
جايگاه غرور آفرين ايران اسلامي در عرصه بين المللي و شرايط سياسي جهان و تحولات منطقه ايجاب مي كند تا هوشمندانه تر از هميشه در برابر توطئه هاي دشمنان ايستادگي كرده و با حضور در صفوف بهم فشرده راهپيمايي 22 بهمن حمايت خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام كنيم.
در آستانه فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن، دكتر مونسان از ساكنان و گردشگران دعوت كرد تا با حضور گسترده در اين جشن ملي و راهپيمايي با شكوه، پاسدار ارزش های انقلاب و نظام اسلامی باشند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش دكتر مونسان با بيان اينكه 22بهمن همواره جلوه با شكوهي از وحدت و همدلي مردم متعهد ایران است که با نثار خون هزاران شهيد از سلطه طاغوت رها شده و به آزادی و استقلال دست يافتند گفت: ساكنان مومن و متعهد جزيره كيش همواره با حضور گسترده در عرصه سياسي و اجتماعي نسبت به خون شهيدان انقلاب اداي دين كرده و حاميان انقلاب و نظام مقدس اسلامي بوده اند.

دكتر مونسان افزود: جايگاه غرور آفرين ايران اسلامي در عرصه بين المللي و  شرايط سياسي جهان و تحولات منطقه ايجاب مي كند تا هوشمندانه تر از هميشه در برابر توطئه هاي دشمنان ايستادگي كرده و با حضور در صفوف بهم  فشرده راهپيمايي 22 بهمن حمايت خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام كنيم.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب و دوران دفاع مقدس، 22بهمن را متعلق به تمامي ايرانيان آزاده و سر افراز بر شمرد و ابراز اميدواري كرد ساكنان و گردشگران جزيره كيش با حضور پرشور در این راهپیمایی، ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌های مقدس امام (ره) و انقلاب، دشمنان كشور را مايوس كنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین