|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۷
کد خبر: ۱۴۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
تعداد ۱۵ تن از این دانش آموزان برای بررسی بیشتر وضعیت سلامتی به بیمارستان منتقل و در نهایت پس از تشخیص‌ نبود مسمومیت و یا هرگونه مشکل خاص دیگری از مرکز درمانی مرخص شدند.
 رئیس اداره روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش‌ خراسان رضوی به بیان جزییات حادثه مسمومیت دانش آموزان مدرسه پسرانه مشهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدرضا فرهادی نیا با بیان این مطلب افزود: روز گذشته تعدادی از دانش آموزان دبیرستان شاهد فردوسی ناحیه دو مشهد در کلاس درس دچار سرگیجه می‌شوند که پس از حضور مدیر و مسئولان مدرسه، طی تماس با اورژانس وضعیت آنها در داخل مدرسه بررسی می‌شود.

وی افزود: تعداد ۱۵ تن از این دانش آموزان برای بررسی بیشتر وضعیت سلامتی به بیمارستان منتقل و در نهایت پس از تشخیص‌ نبود مسمومیت و یا هرگونه مشکل خاص دیگری از مرکز درمانی مرخص شدند.

فرهادی نیا با بیان اینکه پس از وقوع این اتفاق مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی و همچنین رئیس آموزش و‌ پرورش ناحیه دو مشهد با حضور در بیمارستان از نزدیک در جریان بررسی شرایط سلامت دانش آموزان قرار گرفتند، افزود: عوامل آتش نشانی علت موضوع را مورد بررسی قرار دادند. خوشبختانه تمامی سیستم‌های گرمایشی این مدرسه دارای استاندارد لازم بوده و هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداشته و آزمایش عوامل آتش نشانی هم‌ نشان داد گاز سمی خطرناکی در فضای کلاس وجود نداشته است و به احتمال فراوان این مشکل به دلیل وارونگی دما و کاهش اکسیژن در کلاس درس به‌وجود آمده است.

رئیس اداره روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش‌ خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه خوشبختانه این حادثه مشکل خاصی را برای دانش آموزان و همکار فرهنگی حاضر در این کلاس درس به‌وجود نیاورده است اما مدیران آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد و مدیریت این مدرسه بررسی‌های خود در زمینه دلایل بروز این اتفاق را با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان امر ادامه خواهند داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین