|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۴۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 12 بهمن ماه خبر داد.
 سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 12 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج بر اساس این اطلاعیه، پیش ثبت‌نام سفرهای این دوره عتبات عالیات شامل اعزام‌های 25 اسفندماه امسال تا 31 اردیبهشت سال 1396 است که همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 12 بهمن ماه شروع می شود و تا ساعت 16 روز دوشنبه 18 بهمن ماه ادامه دارد.

متقاضیان برای پیش ثبت‌نام این سفرها می‌توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir و یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی سراسر کشور که اسامی آنها در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت اعلام شده است، نسبت به پیش ثبت‌نام خود و همراهان‌شان اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

این اطلاعیه تاکید کرد:قرعه کشی با پایان مهلت مقرر از پیش ثبت‌نام‌ها، انجام می شود که نتایج این قرعه‌کشی و همچنین زمان قطعی شدن ثبت‌نام در کاروان‌ها برای هریک از اولویت‌ها، روز شنبه 23 بهمن ماه در سامانه atabat.haj.ir قابل مشاهده است.

همچنین این پیش ثبت‌نام‌ها در قالب گروه‌های یک تا هفت نفره و نیز برای گروه‌های با جمعیت بالاتر در قالب گروه‌های 35 نفره انجام می شود که 15 درصد ظرفیت اعزام‌های این دوره به این گروه‌ها اختصاص داده شده است.

براساس اطلاعیه حج و زیارت، متقاضیان سفر به عتبات لازم است، گذرنامه با حداقل چهار ماه اعتبار از زمان اعزام، داشته باشند که در غیر این صورت هرچه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین