|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان معتقد است استقلال به نسبت بازی‌های گذشته از انگیزه بالایی برخوردار بوده و روز بسیار خوبی را سپری کرده است.
 سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان معتقد است استقلال به نسبت بازی‌های گذشته از انگیزه بالایی برخوردار بوده و روز بسیار خوبی را سپری کرده است.

فیروز کریمی پس از شکست سه بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: به نظرم بازی از لحاظ فنی کیفیت خوبی داشت و شاهد حرکات تاکتیکی بودیم اما در این بازی اشتباهات فردی در گل نزدن و در گل خوردن از سوی تیم ما به چشم آمد. امروز روز تیم ما نبود و در شرایطی که می‌توانستیم بهتر از این باشیم به روز استثنایی استقلال برخوردیم. آن‌ها انگیزه بسیار زیادی داشتند و توانستند برنامه‌های خود را پیاده کنند. حق‌شان بود که به پیروزی برسند و باید بگویم امروز روز آن‌ها بود.

او درباره نحوه ارنج تیم در بازی امروز گفت: تیم ما متشکل از ۲۷ نفر است. اگر قرار باشد بازیکنانی که در بازی قبلی در ترکیب اصلی نبودند، انگیزه و تلاش برای حضور در ترکیب اصلی نداشته باشند خوب نیست. مسئله‌ای که هست اشتباه همیشه رخ می‌دهد. مطمئن باشید هیچ کس در موقع تمرین‌ها نمی‌داند که در ترکیب اصلی هست یا نه. بازیکنان باید تلاش کنند هر کس که هماهنگ‌تر باشد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه بازیکنانش در این دیدار پایین‌تر از سطح انتظار ظاهر شدند، گفت: اگر ما در نیمه اول می‌توانستیم از موقعیت‌های نصفه نیمه‌مان استفاده کنیم یا اینکه در نیمه دوم زمانی که بازی یک بر صفر به سود استقلال بود، رضا نوروزی از موقعیت تک به تکش استفاده می‌کرد، شرایط فرق می‌کرد و به نفع ما می‌شد.

او درباره گل‌هایی که تیمش در این بازی دریافت کرد، گفت: ما تاکتیک خاصی برای گل خوردن نداریم. می‌رویم کار می‌کنیم و مشکلات را حل می‌کنیم. باید این بازی را آنالیز کنیم. گل‌های امروز قابل پیش‌بینی نبود که بخواهیم همیشه روی آن‌ها کار کنیم. باید توان دفاعی‌مان را بالا ببریم. ما  توانستیم از عمق دفاع استقلال عبور کنیم و چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کنیم اما مهاجمان‌مان هم روز خوبی نداشتند.

کریمی درباره توهین هواداران این تیم به حسن هوری نیز اظهار کرد:‌ حسن هوری موجودی تیم ماست و شما می‌دانید که کار کردن با دروازه‌بانان تخصص من نیست و مربی دروازه‌بانان با او کار می‌کند. من تا آخرین دقایق قبل از شروع بازی نمی‌دانستم چه کسی دروازه‌بان است. آنقدر که کار عقب افتاده داریم به این موضوع نمی‌رسم اما من مسئول این تیم هستم و باید جوابگو باشم. فعلا دروازه‌بان ما هوری است. تلاش می‌کنیم به لحاظ فنی شرایط او را ارتقا ببخشیم. من خیلی کار کردم اما در این باره یک تجدید نظر کلی می‌کنیم. من شرایط دروازه‌بان قد بلند تیم را هم دیده‌ام اما او اشتباهات جوانی دارد. بر اساس آنچه در تمرین دیده‌ام حسن از گلرهای دیگر هم بهتر است اما باید فکری به حال این موضوع کنیم. باید سطح دروازه‌بان را بالا ببریم و نباید شرایط به همین گونه پیش برود. در دو بازی گذشته حسن هوری اشتباه تاثیرگذاری نداشته و می‌توانیم بگویم عملکرد او متوسط بوده است.

او ادامه داد: رضا نورمحمدی و چند بازیکن دیگر به تیم اضافه می‌شوند و شرایط‌مان بهتر می‌شود. هواداران ما هیچ مشکلی با هوری ندارند و بیشتر مشکلات آن‌ها به لحاظ روحی است. به نفع ماست که یک وقفه‌ای به وجود بیاید تا در این ارتباط تجدید نظر صورت بگیرد. روی گل‌هایی که دریافت کرده‌ایم هوری مشکلی نداشته است.

به گزارش ایسنا، کریمی با بیان اینکه هوری باید با تمرین‌های خوب، خودش را به هواداران اثبات کند، اظهار کرد: ما باید دروازه‌بانی بهتر از هوری داشته باشیم تا از او در ترکیب اصلی استفاده کنیم. نمی‌توانیم دروازه‌بانی سطح پایین‌تر از هوری داخل دروازه قرار دهیم.

او در پایان گفت: این بازی استقلال در این ۷۰ سال که من این تیم را می‌شناسم روان‌ترین بازی‌ای بود که ارائه داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین