|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۴۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
مدافع تیم فوتبال سایپا می‌گوید برای پیوستن به پرسپولیس مشکلی در دریافت رضایتنامه‌اش ندارد.
 مدافع تیم فوتبال سایپا می‌گوید برای پیوستن به پرسپولیس مشکلی در دریافت رضایتنامه‌اش ندارد.

سیامک کوروشی درباره شکست سایپا برابر پرسپولیس، اظهار کرد: روز گذشته شاهد بازی خوبی بودیم و پرسپولیسی‌ها فرصت‌های خوبی برای باز کردن دروازه ما داشتند و از این همین فرصت‌ها هم استفاده کردند و توانستند گل برتری را بزنند. ما هم طبق بازی‌های قبلی‌مان نتوانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

کوروشی در ادامه صحبت‌های خود درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس هم، گفت‌: باشگاه پرسپولیس برای جذب من مذاکراتی را با مدیر برنامه‌هایم انجام داده است، اما تا به این لحظه نامه رسمی به باشگاه سایپا ارسال نکرده است. البته با توجه به بندی که در قراردادم دارم، من مشکلی برای دریافت رضایت نامه‌ام ندارم و در صورتی که باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی نامه‌ای به باشگاه سایپا ارسال کند مطمئنا من هم می‌توانم رضایتنامه‌ام را راحت دریافت کنم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت پیوستن به پرسپولیس احتمالا نیمکت‌نشین می‌شود گفت‌: من مشکلی با این موضوع ندارم. مطمئنا آقای برانکو بهترین نفراتش را برای هر بازی به زمین مسابقه می فرستد. اگر من هم به این تیم بپوندم تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و اگر خوب باشم بازی خواهم کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین