|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
»
کد خبر: ۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
این روزها فرصت طلبان از هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود استفاه می کنند. افرادی در برخی رسانه ها که به گفته نزدیکانشان تا دیروز از سینه چاکان دولت قبل بودند امروز با تغییر رنگ به صف حامیان دولت جدید پیوسته اند.
این روزها فرصت طلبان  از هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود استفاه می کنند. افرادی در برخی رسانه ها که به گفته نزدیکانشان تا دیروز از سینه چاکان دولت قبل بودند امروز با تغییر رنگ به صف حامیان دولت جدید پیوسته اند و با تندروی ضمن تخریب وجهه دولت حسن روحانی در صدد سوءاستفاده از موقعیتی هستند که یک رسانه برای متولی اش ایجاد می کند!

به گزارش تهران پرس یکی از سایت های اقماری و بسیار تندرو که انتصاب آن به دولت کمی مایه تعجب است اخیرا در مطلب با استفاده از ادبیات رییس جمهور و انتشار تصویری از دوران حضور شهردار تهران در نیروی انتظامی مدعی رفتن قالیباف از شهرداری شد و نوشت" آیا سرهنگ ها از بهشت می روند؟"
فارغ از اینکه گردانندگان این سایت چه کسانی هستند و آیا قلبا و عملا اعتقادی به دولت تدبیر و امید دارند یا نه و یا از سر فرصت طلبی چندصباحی بر شانه های این دولت سوار خواهند بود ذکر این نکته ضروری است که تیم رسانه ای دولت بایستی ضمن زدودن برخی لکه ها از اطراف خود مشخصا تکلیف دولت را با بعضی مسائل روشن کند.
هم اکنون با انتشار این مطلب در یک رسانه منتسب به دولت ۲ نکته به ذهن متبادر می شود. اول اینکه دولت با این خط مشی رسانه ای و این ادبیات موافق است و دولت محترم و تیم رسانه ای آن با راه اندازی برخی رسانه های همسو با خود و البته بسیار تندرو منویات ذهنی خود را دراین رسانه ها منتشر می کند و حرف هایی را که دولت توان گفتن علنی و با صراحت آن را ندارد در قالب این رسانه ها به گوش طرف مقابلش می رساند. البته این امری است که با توجه به هوش رسانه ای نزدیکان حسن روحانی بعید به نظر می رسد.
دوم اینکه این سایت ها و رسانه هایی از این دست با ظاهر حمایت از دولت وارد صحنه شده اند و با رفتاری بسیار تند تر از دولت و حمله به برخی افراد خاص که درمواقع مختلف با دولت طرف حساب هستند و انجام برخی عملیات های روانی از یک سو خود را حامی دولت نشان داده و از سوی دیگر با مطرح کردن برخی موارد ضمن غبار آلود کردن فضا درصدد سوءاستفاده از وضعیت موجودبرمی آیند و به قولی ماهی خود را از آب گل آلود می گیرند! که اگر این طور باشد دولت باید هرچه سریعتر نسبت به این موارد و رسانه هایی از این دست واکنش نشان دهد و مشخص کند که این نوع رسانه های فرصت طلب در قاموس دولت تدبیر و امید جایی ندارند.
از سویی دیگر تا آنجا که اطلاعات موثق نشان می دهد شخص رییس جمهور هیچ مشکلی با شهردار شدن قالیباف نداشته است ، حال باید مشخص شود این رسانه  ها که خود را به دولت یازدهم منتسب می کنند از کجای دولت ارتزاق می کنند؟

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
منبع آگاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
1
2
اینها اصحاب دروغ نیوز هستند که حزب باد هستندو هدف آنهاتخریب است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین