|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
»
کد خبر: ۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
محمدحسین آزادبخت یکی از افرادی که در گزارش روز گذشته شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید که با تیتر نفوذی‌های یک سایت تندرو در رسانه‌های مخالف و حامی دولت + اسناد و تصاویر منتشر شده بود به عنوان یکی از اعضای حلقه ی سایت تندروی صراط نیوز معرفی شده بود در جوابیه ای از حضور در این سایت تندرو ابراز پشیمانی کرده است .
در زیر متن این جوابیه را ملاحظه می نمائید .


در پی انتساب برخی تهمت ها و شایعات به مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی حرف نو در فضای مجازی وی با انتشار جوابیه ای به این شایعات پاسخ گفت .

مدیر مسئول سایت تدبیر و امید
با سلام
احتراما با توجه به مطلب منتشره در آن سایت خبری با کدهای ۱۳۶۸۵ شایسته است مطابق ماده 23 قانون مطبوعات با توجه به نام بردن از اینجانب در متن خبر نسبت به درج جوابیه در همان موضع سایت که خبر قبلی منتشر شده اقدام لازم را به عمل آورید .
بسمه تعالی
پس کسی را که خداوند مدافع او است چگونه انسان به خود جرأت می‌دهد که یا بی دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزد و به حیثیتش صدمه برساند(از آیات قرآن کریم)
روز گذشته از طریق برخی دوستان مطلع شدم در بازی های رسانه ای یک جریان خاص از نام و عکس های بنده سواستفاده شده است . هر چند بنا نداشتم پاسخ این حرکت بچه گانه که هویت افراد پشت پرده آن به خوبی برایم روشن است را بدهم اما به دلیل مطالب کذب مطرح شده در آن لازم دیدم نکاتی را اطلاع رسانی کنم .
1-    سوابق رسانه ای بنده برای همگان روشن است و از سال 1385 که پا به عرصه مطبوعات گذاشتم در رسانه های مختلفی در جایگاه های مختلف خبری مشغول فعالیت بودم . در طی این سال ها از خبرنگاری تا سردبیری را پله پله طی کردم و هویت رسانه ای من مربوط به حضور در سایت خاصی نیست که بخواهم بعد از خروج از آن برای خود سایتی دست و پا کنم!
2-    بنده پس از خروج از یکی از سایت های خبری تنها به مدت 3 ماه با سایت خبری صراط همکاری کردم که امروز اعتراف می کنم به شدت از حضور در چنین سایتی پشیمان هستم و امیدوارم بتوانم این حضور را از مجموع سوابق کاری خود فراموش کنم .
3-    پایگاه خبری تحلیلی حرف نو که سال گذشته توسط اینجانب خریداری شد یک پایگاه خبری مستقل از لحاظ مالی و سیاسی است و از هیچ سایت و جریانی منشعب نشده است و انتساب آن به سایت ها و یا افرادی دیگر صرفا به دلیل بهره برداری تبلیغاتی است .
4-    بنده هیچ گاه از اساس با سایت تدبیر24 در ارتباط و یا همکاری نبوده و نیستم و هرگونه فعالیت در آن را از اساس تکذیب می کنم . گرچه پس از انتشار این مطلب کذب متوجه شدم آقای محمدی یکی از دوستان قدیمی بنده مسئولیت هدایت این سایت را بر عهده دارد اما اقدام سایت های شما در منتسب کردن اینجانب به آن مجموعه صحیح نیست .ضمن اینکه بنده در صورت حضور در مجموعه ای و حمایت از دولت یا جریانی آنقدر شهامت آن را دارم که با صدای بلند آن را اعلام کنم .
5-    در خصوص عکس های خصوصی منتشر شده اینجانب که به صورت اختصاصی در اختیار مدیر مسئول صراط بود و از ضرورت انتشار آن در فیس بوک و بلافاصله بازنشر آن با اغراض خاص در سایت تدبیر و امید بی اطلاع هستم باید این نکته را اشاره کنم که عکس اول که مربوط به حضور در نمایشگاه مطبوعات سال 90 است در زمانی گرفته شده که من سردبیر یک سایت خبری دیگر بوده ام و فقط برای گفت و گو با دوستان در غرفه صراط حاضر شده ام و هیچ ارتباط رسمی در آن مقطع با مجموعه صراط نداشته ام و در خصوص عکس دوم که در محیطی کاملا خصوصی گرفته شده و امروز بر خلاف همه قوانین شرعی و عرفی برای رسیدن به مطامع خاص منتشر شده است هم کار را به صاحب آبروها واگذار می کنم .
6-    گرچه من اولین و آخرین نفری نیستم که با دروغ هایی آشکار تر از روز هدف تخریب عده ای مجهول الحال قرار می گیرم اما امیدوارم برخی افراد به خاطر چند کلیلک بیشتر آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنند .

*محمد حسین آزادبخت
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
2
8
فعلاً باد از این طرف میاد
شما چقدر ساده لوح هستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
0
یادم میاد قلا هم به حرفش بود که پخش عکس خصوصی دیگران فضولی و کار غلطیه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
2
7
صراط تندرویه این رو همه میدونند
ایرانمهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
2
3
کاش مردانگی داشت درهمان خط خودش میماند اینطوراحترامش بیشتربود
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
1
اره جون خودت!!!!!!!!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین