|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۳۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
محمد دایی در نشست خبری پس از پیروزی نفت برابر سپاهان و صعود به فینال جام حذفی، گفت‌: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون در حالی که با ۵۰ درصد تیم بازی می کردیم خیلی خوب بازی کردند و به پیروزی رسیدند. ما مصدومان زیادی داریم و به همین دلیل نیمکت قوی نداشتیم.
محمد دایی که به جای برادرش در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان حاضر شده بود گفت: ما مقابل تیم قدرتمندی مثل سپاهان بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم و اصلا قبول ندارم که این بازی را بحرینی و با ناجوانمردی برنده شدیم.

 محمد دایی در نشست خبری پس از پیروزی نفت برابر سپاهان و صعود به فینال جام حذفی، گفت‌: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون در حالی که با ۵۰ درصد تیم بازی می کردیم خیلی خوب بازی کردند و به پیروزی رسیدند. ما مصدومان زیادی داریم و به همین دلیل نیمکت قوی نداشتیم.

مربی نفت درباره تعویض اجباری محمد قاضی گفت‌: ما نیمکت قوی نداریم اما مصدومیت قاضی شدید بود و مجبور شدیم که او را عوض کنیم. اگر قاضی که جزو بهترین‌های لیگ برتر امسال است در بازی می ماند خیلی به ما کمک می‌کرد.

دایی در ادامه ‌در پاسخ به این سوال که آیا درست است علی دایی در کنار زمین با ایجاد حاشیه قصد داشته تمرکز پنالتی‌ زن را بر هم بزند؟ اضافه کرد: من فکر نمی‌کنم که چنین مساله‌ای درست باشد. من خودم هم روی پنالتی‌ سپاهان اعتراض داشتم و معتقدم که داور زود تصمیم گرفت. او حتی روی اخراج بازیکن ما هم احساس می‌کنم که تصمیم اشتباهی گرفت. با این حال ما به تصمیم داور احترام می گذاریم. این را هم بدانید ۹۰ ‌دقیقه تحت فشار بودیم و حتی تماشاگران هم استرس زیادی را تحمل می‌کردند. طبیعتا اگر مربی تیم حریف هم بود شاید همین کار را می‌کرد که علی دایی انجام داد.

وی ادامه‌ داد: تیم ما در درون زمین عملکرد خیلی خوبی داشت و تاکتیکی بازی کرد. ما مقابل تیم قدرتمندی مثل سپاهان بازی هوشمندانه و فکورانه‌ای انجام دادیم و اصلا قبول ندارم که این بازی را "بحرینی" بردیم.

مربی تیم فوتبال نفت در ادامه با اشاره به توهین‌های تماشاگران اظهار کرد: به نظر من این مشکل مربوط به کل فوتبال ایران می‌شود و مختص اصفهان نیست. شما اگر در بیشتر شهرها بروید چنین مساله‌ای را می بینید. این مساله باید فرهنگ سازی شود تا حل شود. همین امروز من مطمئنم ۹۸ درصد تماشاگران از بی احترامی‌ها ناراحت بودند.

در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران از مربی تیم فوتبال نفت تهران سوالی درباره ناجوانمردانه بازی کردن تیم نفت مطرح کرد که دایی پاسخ داد: اصلا با نظر شما موافق نیستم. اگر سه مرد در فوتبال ایران باشند که بخواهند فوتبال ایران جوانمردانه پیش برود و فوتبال پاکی را بخواهند یکی از آنها علی دایی است. البته فوتبال ما خوشنام‌های بزرگ دیگری هم دارد  ولی علی دایی هیچ وقت به دنبال ناجوانمردی نبوده و همیشه در فوتبال و در زندگی شخصی‌اش مردانه عمل کرده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین