|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
»
کد خبر: ۱۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
می توان عماریون، خیبرآنلاین، حرف نو و تدبیر 24 را از مولودین صراط نیوز دانست. تولد رسانه های تندرویی مانند خیبرآنلاین و عماریون از دل صراط نیوز تعجبی ندارد.
در حالی که اینروزها رسانه های بسیاری در جهت حمایت از دولت تدبیر و امید پا به عرصه رسانه های مجازی گذاشته اند اما متاسفانه دولت یازدهم و خدماتش همچنان مظلوم واقع شده و وحدت رویه ای برای انعکاس اقدامات قابل توجه دولت دیده نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، یکی از اصلی ترین دلایل این مهم نفوذی بودن بسیاری از چهره های حاضر در میان رسانه‌های مدعی دولت است.

باند بازی رسانه ای و راه اندازی سایتهای خبری متعدد برای تخریب دولت و از سویی افتتاح سایتهای موازی برای دفاع از اقدامات دولت توسط همان حلقه اول یکی از مواردی است که منجر شده تا تفرقه در میان مدافعان دولت تدبیر و امید ایجاد شده و عده ای سودجو در این میان پول های خوبی به جیب بزنند.
سایت عماریون نیز هفته گذشته به افشاگری علیه صراط نیوز دست زد اما ظاهرا نکات مهمی را از قلم انداخته است.

نکاتی که با مراجعه به صفحه فیسبوک مدیرمسئول فعلی صراط نیوز و مشاهده تصاویر منتشر شده در آن برای بسیاری از سیاسیون و مدیران رسانه ها قابل توجه خواهد بود.

یکی از رسانه هایی که از سردمداران حمله به دولت تدبیر و امید بوده و از فردای روز انتخابات و پیروزی دکتر حسن روحانی دست از تخریب دیگر کاندیداها برداشته و تمام توان خود را برای هجمه به دولت به کار گرفته است سایت تندروی صراط نیوز است.

این سایت حدود 4 سال پیش راه اندازی شده و تاکنون بسیاری از مسئولان نظام را چه در دولت سابق و چه در این دولت مورد حمله قرار داده است.

دانستن حقایقی از پشت پرده صراط نیوز این روزها خالی از لطف نخواهد بود.
سیدحسین علوی یکی از اقوام نزدیک حسین شریعتمداری مدیرمسئول سابق صراط نیوز بوده است. در زمان وی سایت صراط بازدیدکننده کمتری داشت اما تندروی های بیشتری در آن دیده می شد.

در زمان حضور علوی در صراط نیوز علی غفاریان-مدیر مسئول فعلی- سردبیر این سایت خبری بود. محمد حسین رستمی نیز یکی از کارمندان صراط نیوز بود. وی پس از مدت کوتاهی اقدام به تاسیس سایت عماریون نمود.


سیدحسین علوی مدیرمسئول سابق صراط در غرفه سایت عماریون!

رستمی در مصاحبه ای با روزنامه شرق از همکاری اش با سایتهای رجانیوز و صراط نیوز گفته بود اما ساعاتی بعد سایت رجانیوز که لیدر اصلی رسانه های حامی دولت بود هرگونه همکاری مدیرمسئول عماریون با این سایت را قویا تکذیب کرد اما صراط نیوز هیچوقت حاضر به تکذیب همکاری اش با سایت عماریون نشد.

وی در این گفتگو اینگونه عنوان کرده بود: "من در يكسري از سايت‌هاي خبري مانند صراط و رجا و چند سايت ديگر خبرنگار بودم. با اينها مشكل پيدا كردم و زدم بيرون. مردادماه سال گذشته در وزارت رفاه كار مي‌كردم كه اين سايت را راه انداختيم. عماريون مرداد و شهريور 89 ثبت شد"



البته علوی نیز پس از دو سال از صراط نیوز خداحافظی کرده وکلیه امتیازات و مسئولیت ها را به غفاریان واگذار کرد.
با این تفاسیر عماریون را می توان اولین فرزندخوانده سایت صراط دانست.



بنر تبلیغاتی صراط نیوز در سایت عماریون


در بالا به خوبی مشخص است که با وجود افشاگری های سایت عماریون علیه صراط نیوز اما همچنان تبلیغات این دو رسانه در یکدیگر به وضوح قابل مشاهده است .

بعدها نیز برخی از افرادی که اینروزها دستی بر آتش رسانه های مجازی دارند همکاری گرم و صمیمانه خود را با صراط نیوز آغاز کرده و دوران آموزشهای کاری را برای چنین روزهایی در صراط نیوز دیدند . علیرضا فرقانی یکی از تحلیل گران به شدت تندروی جریان اصولگرا که همواره مقالاتش با بازتابهای گسترده ای مواجه می شود یکی از این افراد است . وی مدتی را با غفاریان در صراط نیوز به فعالیت پرداخت.

فرقانی بعدها اقدام به راه اندازی رسانه های پیامکی متعددی نمود که به سرویس های ارزش افزوده معتبر است. وی در بخشی از این سرویسها اخبار دولت احمدی نژاد را بازتاب می داد و اینک اقدام به ارسال اخبار دولت تدبیر و امید کرده است.

علیرضا فرقانی که پدرش در زمان دولت احمدی نژاد با حکم مشایی مدیرکل بین الملل دفتر رئیس جمهور بود پیرامون سرویس های پیامکی اش در گفتگو با یک ماهنامه می گوید: "

در حال حاضر بنده صاحب امتیاز ۷ سرویس پیامکی هستم که با ارسال ۲۹۰ هزار پیامک روزانه، بزرگترین رسانه خبر-پیامکی کشور محسوب می شود.سرویس های خبر اس ام اس و حماسه ، حاوی اهم اخبار ایران و جهان هستند .

اخبار دولت یازدهم نیز در سرویس کلید تدبیر ارائه می شود . سرویس ماهواره دربرگیرنده مهم ترین اخبار رسانه های جهان مانند BBC,CNN،العربیه،صدای روسیه و.. است.

در سرویس خبر بازار نیز آخرین اخبار و آمار اقتصادی ایران برای مشترکین فرستاده می شود ."

فرقانی البته اخیرا یادداشتی را پیرامون تجاوز به دختر اوباما نوشت که با واکنش های متعددی همراه شد!

این چهره سابقا فعال در سایت صراط نیوز در ادامه از در اختیار داشتن یک رسانه خبری دیگر خبر داده و می گوید: "بنده به طور همزمان صاحب امتیاز یکی از ۱۵ سایت اول خبری کشور هم هستم که به دلیل داشتن تعلقات سیاسی و اعتقادات خاص سایت ،از بردن نام آن معذورم اما ما سعی داشته ایم که در بستر پیامک همه اخبار کشور ،افراد و گروه ها را از حیث اهمیت و فارغ از ارزش گذاری بازتاب دهیم."

هنوز مشخص نیست منظور فرقانی از در اختیار داشتن یک رسانه که نامش محرمانه است چیست و چرا وی نمی تواند نام این رسانه را بیان کند.



یادداشت علیرضا فرقانی علیه توافق ژنو در صراط نیوز!


سایت خیبر آنلاین هم از همین دسته رسانه هاست که مدیرش پیش از راه اندازی این سایت، در صراط نیوز فعالیت می کرده است . وی با جدایی از غفاریان تلاش کرد تا خود را صاحب رسانه کند و اینروزها خیبرآنلاین را برای حمایت از جبهه پایداری و حمله به دولت تدبیر و امید اداره می کند.
در تصویر زیر مدیر فعلی سایت خیبرآنلاین را در زمان حضورش در صراط نیوز مشاهده می نمائید.


حضور ابوترابی در دفتر صراط نیوز. مدیر فعلی خیبرآنلاین در مقابل وی نشسته است!


تبلیغات صراط نیوز در یکی از سایتهای اقماری اش!


بنر تبلیغاتی سایت عماریون و خیبر آنلاین در صراط نیوز

مهدی محمدی یکی دیگر از نیروهای دست پرورده صراط نیوز این سایت تندورو و بی اخلاق است. محمدی در سال 1390 یکی از مهره های اصلی صراط نیوز بود به طوری که در دفترچه ای که این سایت در غرفه خود در نمایشگاه مطبوعات سال 90 به عنوان پشت پرده صراط نیوز توزیع می کرد یکی از مهره های اصلی سایت را مهدی محمدی نامیده بود.

محمدی پیرامون انگیزه حضورش در این سایت تندروی اصولگرایان که همواره به تخریب مسئولان پرداخته و علیه میرحسین موسوی و مهدی کروبی فحاشی می کرد نوشته است: نه به خاطر تیترهای جنجالی و رک گویی ، نه به خاطر رفاقت سالیان دور با سردبیر، فقط به خاطر حق گویی، حق خواهی و رو بازی کردن این تیم بود که بر آن شدم تا سهم کوچکی در عمل کردن به صراط نامه داشته باشم . آمدم ، شروع کردم و همچنان هستم .... "



وی اینروزها سایت تدبیر 24 را راه اندازی کرده و پس از تجربه ای موفق! در صراط نیوز با تغییر عقایدش! پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به یکی از مدافعان سرسخت دولت یازدهم تبدیل شد.

اینکه چگونه فردی که در گذشته یک پای ثابت سایت صراط یکی از حمله کنندگان به دولت فعلی بوده است می تواند در قامت یک مدافع دولت قرار بگیرد همواره جای سوال داشته است.
البته انتشار اخبار کذب و جنجالی با اهداف خاص در این سایت کار را به جایی رساند که محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور در مصاحبه ای با ابراز بی اطلاعی از «اهداف و افراد پشت ابداع و سازماندهی این دسته از سایت ها» پیرامون اقدامات این سایت گفت:"متاسفانه این دست رسانه ها، خودشان را هم نزدیک به دولت معرفی می کنند اما این ادعا صحت نداشته و مورد پسند دولت نیست."



خبر افتتاح تدبیر 24 در سایت عماریون!



اما ماجرا جایی مشکوک شده و به اوج می رسد که هفته گذشته سایت متعلق به محمدی به افشاگری علیه صراط نیوز دست می زند و در این به ظاهر افشاگری به صفحه فیسبوک رستمی مدیر مسئول فعلی سایت عماریون و کارمند سابق صراط استناد شده است!
هنوز از انگیزه این افشاگری و درگیری به ظاهر صوری! تدبیر 24، عماریون، خیبر آنلاین و صراط نیوز خبری در دست نیست!



در زیر تصاویر حضور مدیرمسئول فعلی  دست اندرکاران این سایت مدعی دفاع از دولت را در زمان حضورش در سایت بی اخلاق صراط نیوز مشاهده می نمائید .
در این تصاویر مدیر سایت خیبر آنلاین، علیرضا فرقانی و علی غفاریان -مدیر مسئول صراط نیوز- نیز دیده می شوند .







غفاریان مدیر مسئول صراط، محمدی مدیر مسئول فعلی تدبیر 24 و فرقانی مدیر شبکه های پیامکی ارزش افزوده در غرفه صراط نیوز!


غفاریان و محمدی در حال گفتگو با رئیس دفتر آیت الله مصباح در غرفه صراط!


فرقانی و محمدی در کنار مدیرعامل سابق سایپا در غرفه صراط نیوز!


غفاریان ، فرقانی ، محمدی، آزادبخت و مدیر خیبر آنلاین در حال گفتگو با محمد علی رامین در غرفه صراط!


غفاریان، فرقانی و محمدی در حال گفتگو با حمید رسایی!


فرقانی(مدیر شبکه پیامکی خبر اس ام اس)، محمدی (کارمند سابق صراط و مدیر مسئول فعلی تدبیر 24) و مدیر سایت خیبر آنلاین در حال گفتگو با بادامچیان در غرفه صراط!




مهدی محمدی (مدیرمسئول فعلی تدبیر24) در حال گفتگو با علیرضا زاکانی در غرفه صراط!


مهدی محمدی (مدیرمسئول فعلی تدبیر24) در حال گفتگو با فرج الله سلحشور در غرفه صراط!


مهدی محمدی (مدیرمسئول فعلی تدبیر24) در حال گفتگو عضو جبهه پایداری در غرفه صراط!



جالب اینجاست که به نظر می رسد که یکی از حامیان مالی سایت تدبیر 24 علیرضا فرقانی همکار سابق غفاریان در صراط نیوز باشد. چرا که بنرهای تبلیغاتی شبکه های پیامکی فرقانی در کنار این سایت درج شده است.


درج یادداشت علیرضا فرقانی علیه توافقنامه ژنو به نقل از سایت خیبرآنلاین در تدبیر 24!

 در پاره ای از موارد مقالات انتقادی فرقانی نسبت به عملکرد دولت نیز در یکی از مهمترین بخشهای سایت تدبیر 24 بازتاب پیدا می کند.


مطالب فرقانی در تدبیر 24!


یادداشت محمدرضا فرقانی مدیرکل بین الملل دفتر رئیس جمهور احمدی نژاد در سایت مدفع دولت تدبیر و امید!



محمد حسین آزاد بخت دیگر فردی است که از درون سایت صراط نیوز خارج شده و رسانه ای را برای خود دست و پا کرده است . چندی پیش گفته می شد وی سایت حرف نو را راه اندازی کرده است و اینروزها اهالی رسانه از همکاری تنگاتنگش با فرقانی و محمدی برای به روز رسانی تدبیر 24 خبر می دهند.

محمد حسین آزادبخت در غرفه صراط نیوز در نمایشگاه مطبوعات!

در زیر تصویر مراسم تولد آزاد بخت در سایت صراط نیوز را مشاهده می نمائید. ظاهرا این تصویر مربوط است به ابتدای ورود وی به سایت صراط.

مراسم تولد آزادبخت در دفتر صراط نیوز!

در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که مدیرمسئول شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید نیز با غفاریان مدیر مسئول صراط نیوز در دوران دبیرستان همکلاس بوده و رابطه دوستی داشته اما با توجه به اختلاف عقیده در مسائل سیاسی هیچگاه سابقه همکاری رسانه ای نداشته‌اند.

با این تفاسیر می توان عماریون، خیبرآنلاین، حرف نو و تدبیر 24 را از مولودین صراط نیوز دانست. تولد رسانه های تندرویی مانند خیبرآنلاین و عماریون از دل صراط نیوز تعجبی ندارد اما اینکه چگونه تمامی گردانندگان و همکاران اصلی یک سایت مدعی حمایت از دولت اعتدال از دل یکی از تندروترین سایت های اصولگرا متولد شده جای بسی شگفتی است.


البته رسانه های نا موفق دیگری نیز از درون تیم صراط نیوز راه اندازی شد که نتوانست با موفقیت مواجه شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۴۵
یار دبستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
6
32
جل الخالق!
چشمام داره از حدقه در میاد . این دیگه چه وضعشه. یعنی اینا چند تا سایت زدن دارن هم به دولت فحش میدن هم دفاع میکنن بعد میرن ....... به جیب میزنن؟
آخه مگه کی پشت این پسرس که اینهمه آدم تربیت کرده و پول داره که این کارهارو بکنه؟؟؟؟
از شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید خواهش میکنم جواب سوالمو بده
پاسخ ها
توابین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
بماند که چند تا جوون با تحصیلات مطمئنا دانشگاههای درجه 3 و با پارتی بازی ها و خود شیرینی ها و بودجه های بیت المال دست به راه اندازی اینگونه سایتها میزنن// جالبه شعار مرگ بر امریکا و مقاومت میدن و دارن از پول بیت المال واسه خودشون پول به جیب میزنن // از دیدارهاتون با اشخاص و وضع دفتر هم معلومه پول خوبی در میارید // من تاحالا با صراطی ها بودم ولی حالم ازشون به هم خورد // شاید با مخالفانشون هم نباشم ولی مطمئنا با صراطی ها و امثال و هم نخواهم بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
این اقا توابین تو صراط هم این نظرو داده :)))
عطارد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
اوه اوه اوه اینا طرفدارای ما هستند؟با این قیافه ها؟؟؟از بیست کیلومتری معلومه که اومدن تخریب کنن،با جرسقیل اومدن یا با سلاح میکروبی!!؟؟؟

جواب به دوستانی که کلید را به هرچی دوست دارن تغییر می دهند.اصلا منظورم آقای ...نبود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
این سیاست موذیانه این افراده که در لباس موافق قصد به ریشه زدن دارند .
آدم یاد فراماسون ها میوفته . این افراطیون و طالبانیون خیلی خطرناک هستند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
11
ببرسی شما دارای اشکاله . قطعا بیش از این 4 تان . اینهمه سایت هستن که باهم زنجیری در ارتباطن صد درصد اینام تو حلقه همونان
پدرام حقیقت طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
10
خیلی مطلب طولانی بود اما عکس ها و توضیحات زیرش کاملا گویا بود که قضیه از چه قراره و این تدبیر 24 توسط چه کسانی اداره میشه .
عماریون هم توی خبر افتتاحش زده رونمایی از نزدیکترین سایت به رئیس جمهور!!!!!
خودشون به خودشون میگن نزدیک
واقعا که
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
18
10
این کارتون خیلی زشته که برداشتین عکس تولد طرفو که کلاه بوغی سرشه و کاملا خصوصی بوده رو تو سایت منتشر کردین . واقعا بی اخلاقی کردی تدبیر و امید
مدیر پایگاه بازدید کننده گرامی همانطور که در ابتدای مطلب بیان شده این تصاویر از صفحه فیسبوک مدیرمسئول صراط نیوز استخراج شده و عکس محرمانه ای نبوده است .
ممنون از توجه شما
پاسخ ها
سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
آره راست میگید . من ندیده بودم اون قسمت مطلبو فکر کردم تجسس کردین عکسهارو در آووردین .
ممنون که جوابمو دادین .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
سارا خانم اگه به عکس خوب توجه کنید میبینید که طرف محجبه است . لااقل حجابش از این چیزایی که ما میبینیم بهتره. پس خیلی سخت نگیرید لطفا.
محسن سلیمانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
خانم شما یا زیاد حالتون خوبه یا ما یاد حالمون بده!!! با این کاسب هایی که تو این دون ها نشستن من نوعی 4 ساله کار خبری رو بوسیدم و گذاشتم کنار چون دیگه از هرچی خبر و خبرنگار بود بدم اومده بود. ببخشید جسارته اما کمی خدا رو هم ببینید...
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
4
ooooooooooooooooooh my god!!!!
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
3
13
متأسفانه حزب باد که میگن،همین ها هستند،
هر جا که لازم ببینند لباس عوض می کنند!
رضا
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
12
3
آخه چرا انقدر به دست و پا زدن افتادین اعتدالیون!
هنوز اولشه
تحمل کنین مخالف خودتون رو ، چماق افراط رو از سر منتقدین خودتون بردارید
همت نیوز رو هم بهتون تبریک میگم :))))
پاسخ ها
زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
آقارضا.به قول شیخ حقوق دانمون ماچماق نداریم کلید داریم!
سفیر صلح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
2
ای بابا نمیشه شما رو شناخت.... شعار صراط به شما بیشتر صدق میکنه ;)
"ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم"
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
مگه شما هم کاسب کارید آقایی که واژه سفیر صلح رو دزدیدی ...
ستاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
8
ممنون تدبیر،درست زدی به هدف،ولی این سایت های زنجیره ای بیشتر از این ها هستند که یکی به میخ میزنند و یکی به نعل!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
4
1
حالا این وسط تدبیروامید چه سودی میبره ک اینکارو کردة؟!!!
چقد بتو دادن ک اینارو زدی؟
خودم ک عماریون گفته زاییده همین صراطی!!!
عباس یزدی
|
UNITED STATES
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
3
2
آقا چه اشکال داره نان را باید به نرخ روز بود
یک زوزی نان شعار عماریون بود
حال هم در تدبیر و امید و اعتدال و کلید
خدا خیر بگذرنونه فردا ....مبادا فردا نوبت عموسام باشد!!!
رصد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
6
با سلام
جناب .......... دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد آزادشهر می باشند و تا بحال در یک جلسه کلاس درس حضور نداشته اند اما در امتحان شرکت می کنند و بهترین نمره را می گیرند. این اقازاده از رانت مدیران احمدی نژاد در دانشگاه ازاد آزادشهر استفاده می کند. لطفا اطلاع رسانی کنید طبق قوانین ایشان باید اخراج شوند اما لابی ریاست دانشگاه آزادشهر و دیگر سران دولت قبل در استان مانع اجرای قانون می شود. جناب میرزاده چه کسی پاسخگوی این بی قانونی ها و پارتی بازی هاست؟
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
6
آقای ........ دانشجوی ترم 3 کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا با باند بازی و رانت رییس فعلی دانشگاه آزاد اسلامی و احد آزادشهر و نفود استانی پدرش در این دانشگاه بدون حتی یک جلسه حضور مدرک ارشدخواهد گرفت و می شود یک مدیر کشوری . این یعنی شایسته سالاری
پاسخ ها
اصلاح طلب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
پشيمانم كه از اينكه به آقاي روحاني راي دادم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
4
5
جدا خجالت نمی کشین دارین به ایکس و ایگرگ حمله می کنین؟

یک بار برادر مهرداد!
یک بار یک دعوای خاله زنکی با صراط و ....!
برای خودم متاسفم که از سایت های خبری ایرانی انتظار حرفه ای بودن دارم!!
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
4
3
تدبير و اميد جان افراطي ها رو بيخيال چرا حاشيه ميري ؟ شكست مذاكرات ژنو را بياد آور..... دل بسته بوديم دولت تدبير و اميد مي آيد روابط با ساير كشورها خوب مي شود قيمت ها نزول مي كند و ...
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
4
این تندروها ازشون همه چیز بر میاد.
نامه به اوباما
سایت تندرو صراط
سایت تدبیر 24
کامنت بی ادبانه تو فیسبوک مسی
و....
متاسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
3
متاسفم!!!!
دولت باید جلوی این اعمال رو بگیره .
خودی رو از نوخودی باید تشخیص داد
مگه صراطیها به جشن تولدم اعتقاد دارن؟؟؟
قیافشون تو کلاههای مخصوص تولد خیلی دیدنیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
4
1
سلام خیییییلی خندیدم از یسری عکساتون اما خوب این موضوعی که شما بهش اشاره کردید ارزش خبری نداره چون یه خبر نگار الان میتونه به عنوان مثال فارس کار کنه فردا بره ایسنا یا ایلنا یا هر جای دیگه ای
هیچ ایرادی نداره که طرف قبلا تو صراط بوده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
آخه طرف وقتی تو صراط بوده معتقد بوده حق گویی میکنه الانم معتقده طرفداریش از دولت حقه اما همون صراط نیوز داره به دولت فحش میده . نفوذی بودنشون مسجله و واضح . منم بو برده بودم که دیگه با این اسناد تابلو شد
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
3
بابا اینا دیگه کین؟؟؟ تو صراط یادداشت میدن تو تدبیر 24 تبلیغ میدن و خدا میدونه چه کارهایی که تا حالا نکردن. خوبه قیافشون همه جا به جوره قیافشون رو حداقل عوض نمیکنن
عاطفه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
2
هر دم از اين باغ بري ميرسد
تازه تر از تازه تري ميرسد
یه مشت آدم که با وقاهت تمام فقط بلدن نون به نرخ روز بخورن،
امروز واسه این سینه چاک کنن و فردا جلو اون سر تعظیم فرود بیارن!!!
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
0
حسن ختام مطالب:
بچه ها عليه پدر بلبل زبوني اضافي كردن!!!
نكنيد نمك ميخوريد نمكدون مي شكونيد؟؟؟
تنديس نامردي رو بدن جناب مح.... تا درس بشه براش
سمانه
|
-
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
2
نتيجه اي كه گرفتم اين بود كه كلاً توي اين داستان شخصيتهاي بسيار مزخرفي بازي كردن و آخرشو انتظار داشتم كه به ازدواج تبديل بشه كه در يك نرمش قهرمانانه تبديل به جشن تولد شد.
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
1
اینا دیگه کین؟ با خودم میگم خدایا اینقدر میگن تو این مملکت پول ریخته پس کجاست چرا ما نمیتونیم جمع کنیم؟
باید رفت از این آقایون پرسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
6
تدبیر و امید خودت به کجا وصلی؟ همتون به یجا وصلید هیچکس به فکر این مردم نیست. فقط فرق تو با اونا اینه که تو تابلو نیستی اونا خیلی تابلو اند. والا همتون یه مدلید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
0
من خودم یه خبرنگارم و اینو میدونم رسانه بر علیه رسانه خبری نمیزنه
یا شما رسانه نیستید یا اونا رسانه نیستند. در هر صورت قضاوت به عهده دیگرانه
مصطفی13
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
0
هر کسی بخواد حرفی بر علیه دولت روباهی بزنه افراطیه و شما افراطیون ضد دموکراسی شدید معتدل!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
6
چرا؟؟؟؟؟؟
چرا این تندرو ها هر کاری که دلشون میخواد میکنند چرااااااااااااا
آرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
2
چه جالب!!!!!!!
رو کلاه تولد اون پسره عکس پینوکیو!!!!!
اقای دکتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
1
1
به به . رسانه تدبیر امید . کجا بودی نبودی . جات خیلی خالی بودا . پیج رنکتم که 3 هست. یعنی چندماهی هست بودیو من ندیدمت . قالب ساییتتم که ایران سامانه هست . داشتم کم کم ناامید میشدم . خیلی وقت بود این صراط و . . . داشتن اصلاح طلبارو میکوبوندن و هیشکی جوابشون نداد . کم کم به این فکر افتادم که خودم یه سایت خبری برای مقابله با اینا راه بیندازم ، اما تا اینکه شمارو دیدم و بیخیال شدم. ایول داری داداش . خوب پتشونو رو کردی . بازهم منتظر افشاگری از این کاسبان فتنه هستیما . زنده باد اصلاحات زنده باد خاتمی . مرگ بر کاسبان فتنه
اقای دکتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
1
2
با سلام . خواستم بگم که پس از افشاگری شما . صراط نیوز تمامی بنرهای تبلیغاتی مربوط به این سایت هارو برداشته
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
5
0
خدا حفظ کنه عماریون و صراط رو
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
3
واقعا عالی بود ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
3
0
البته خوب نبود بین رسانه های طرفدار اعتدال تفرقه به وجود بیاد که با این کار شما به وجود امد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
0
چه کسی میخواهد پاسخگوی مردم باشد عالم به همین دنیا ختم نمیشه
خدا به روی همه ما رحم کنه
یا صاحب عصر بیا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین