»
کد خبر: ۱۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
تعدادی از نمایندگان محترم مجلس در تذکر دیروز خود به بنده فرموده‌اند که من با فرهنگ شهادت و مقاومت مردم به عنوان بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی کشور بیگانه‌ام و قدرت را صرفا در دیپلماسی می‌دانم.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه شب گذشته در فیس بوک خود نوشت:

البته باز هم جای تاسف است که اقلیت کوچکی برای پیشبرد دیدگاه‌های سیاسی خود، پاسخ من به سوالات یکی از دانشجویان را تحریف کردند و یک هفته است تمام ناراحتی خود از حمایت پرشور مردم از دولت تدبیر و امید را با توهین و ناسزا و تهمت و افترا به این خدمتگزار کوچک جبران می‌کنند.

جالب‌تر اینکه تعدادی از نمایندگان محترم مجلس در تذکر دیروز خود به بنده فرموده‌اند که من با فرهنگ شهادت و مقاومت مردم به عنوان بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی کشور بیگانه‌ام و قدرت را صرفا در دیپلماسی می‌دانم.

اگر به جای تهمت و افترا و تکیه بر خبرهای ناقص و جهت‌دار، به اظهارات بنده که هم از طریق نوار سخنرانی و هم از طریق بیانیه وزارت امورخارجه قابل دسترسی است، مراجعه می‌فرمودند به راحتی می‌دیدند که بنده هم دقیقا بر نقش مردم و مقاومت دلیرانه ایشان به عنوان مهم‌ترین و ارزنده‌ترین مولفه قدرت و توان دفاعی کشور تاکید کرده‌ام.

البته ممکن است دوستانی که در جلسه حضور نداشتند نتوانسته باشند ابراز احساسات شدید دانشجویان نسبت به این عرایض بنده که نمایانگر خودباوری و غرور ملی همه ما ایرانیان بود را لمس کنند و به همین دلیل به جای همصدایی با مردم و دانشجویان در حمایت از این موضع مشترک، به وارونه جلوه دادن واقعیات و خرده‌گیری از بنده بپردازند. همانطور که بارها گفته‌ام امروز بیش از هر زمان دیگر به همدلی نیاز داریم و نباید دعواهای جناحی را وارد حوزه سیاست خارجی و امنیت ملی کنیم.

منبع:روزنامه اعتماد
در همین زمینه بخوانید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
4
اقای ظریف عزیز می دانید دل ادم ازاین می سوزد که به کسی هجوم اوردند که بیشترین تلاش خود را برای برون رفت ایران از این وضعیتی که این اقلیت در ان دخیل بوده اند متمرکز کرده اند باید به این اقایان گفت که شما بهتر است به پرونده های فساد مالی خودتان بپردازید ودل عزیز ملت اقای ظریف را نرنجانید چون با ملت طرف خواهید بود
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
3
آقای ظریف خودتان را برای دیدگاه این افراد کوته بین ناراحت نکنید ما وهرکس که عاشق ایران وپایبندبه اصول دینش است (که بررویه عدالت ومهرورزی وانسان دوستی بنادارد )پشت شما ودعاگوی شما وهمکارانتان هستیم وبرای همچون افرادی از خداوند منان طلب آمرزش و اصلاح می کنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین