|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
عابدی از مسئولان فدراسیون ورزشهای رزمی که به عنوان سرپرست، تیم اعزامی را همراهی می کرد نیز پاسخگوی تلفن خود نبود و همین موضوع شائبه های زیادی را در مورد این اتفاق ایجاد کرد.
 رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: حضور عضو تیم بانوان روی سکوی قهرمانی کنار نماینده اشغالگر قدس را به وزیر گزارش داده و بزودی با با خاطیان برخورد می کنیم.

 هفته گذشته و جریان مسابقات جام جهانی موی تای و در مراسم توزیع مدالها یک عضو تیم بانوان کشورمان کنار نماینده اشغالگر قدس روی سکو ایستاده و در پایان مسابقات هم با نماینده رژیم اشغالگر قدس عکس یادگاری گرفت.

این اتفاق نادر در ورزش ایران در حالی رقم خورد که تا پیش از این کمتر دیده شده بود که در مسابقات و مراسم توزیع مدالها نمایندگان کشورمان چنین حرکتی انجام دهند. ایران اسلامی رژیم غاصب و اشغالگر قدس را به رسمیت نمی شناسد و این موضوع در میادین ورزشی نیز سرلوحه کار ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزش کشور می باشد.

در حالی که طی چند روز گذشته که تصاویر و اخبار این موضوع منتشر شد، فدراسیون ورزشهای رزمی که متولی این اعزام بود سکوت اختیار کرده و وزارت ورزش و جوانان نیز موضع مشخصی را بیان نکرد. نکته جالب اینکه این اتفاق در حضور دو نماینده وزارت ورزش افتاد.

عابدی از مسئولان فدراسیون ورزشهای رزمی که به عنوان سرپرست، تیم اعزامی را همراهی می کرد نیز پاسخگوی تلفن خود نبود و همین موضوع شائبه های زیادی را در مورد این اتفاق ایجاد کرد.

محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: من از تمام ملت عزیز ایران برای بروز چنین اتفاقی عذرخواهی می کنم. این تخلف بزرگ را به طور جدی پیگیری و برخورد قانونی با آن خواهیم داشت. جریان کلی موضوع را به وزیر گزارش داده و به زودی کمیته انضباطی تشکیل و تصمیم لازم در خصوص خاطیان اتخاذ می شود.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی خط قرمز نظام است و ما نیز به آن پایبند هستیم و هیچ وقت به خود اجازه عبور از آن را نمی دهیم. اتفاقی که باید برای کسانی که اهمال کاری کردند، رخ دهد مطمئن باشید رخ خواهد داد. در کمترین زمان ممکن کمیته انضباطی تشکیل و پس از بررسی موضوع رای لازم را صادر خواهد کرد.

فدراسیون ورزشهای رزمی همچنین با انتشار بیانیه ای از بروز چنین اتفاقی به صورت رسمی عذرخواهی کرد.ادر این بیانیه آمده است:

احتراماً نظر به انتشار تصویری از سکوی مدال برنز خانم سعیده غفاری ملی پوش -٦٠ تیم ملی موی تای در جام جهانی  کازان روسیه و وجود ورزشکاری از رژیم اشغالگر وغاصب قدس در سکوی اول، ضمن عذر خواهی رسمی اعلان میدارد؛

 فدراسیون ورزشهای رزمی ضمن تاکید موکد بر عدم به رسمیت شناختن رژیم سفاک صهیونیستی و پیروی محض از منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید مینماید که مساله فوق الاشاره صرفاً محصول یک خطای انسانی غیر عمدی بوده و فدراسیون ورزشهای رزمی در حال بررسی دقیق تر موضوع با همکاری نهادهای نظارتی  جهت توبیخ جدی و غیر قابل اغماض  مسئولین ذیربط میباشد و گزارش نهایی بعد از بررسی های قانونی در اختیار شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

لذا تاکید مینماید این فدراسیون کما فی السابق پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر و غاصب قدس و پیروی از منویات مقام معظم رهبری میباشد.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین