|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
»
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:
کد خبر: ۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون جامع رسانه ها که از امروز بررسی آن در این کمیسیون آغاز شده، بحث قانونمندسازی فیس بوک مطرح است، گفت: موضوع فیس بوک جزء مواردی است که در قانون جامع مطبوعات مورد بررسی قرار می گیرد.
«رمضان شجاعی کیاسری» درباره دستور جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود:

این کمیسیون صبح (یکشنبه) با تشکیل جلسه فوق العاده، رسیدگی به قانون جامع مطبوعات را با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد.

وی درباره برخی اظهارنظرها درباره آزادسازی فیس بوک توسط دولت گفت: موضوع فیس بوک یکی از مواردی است که در قانون جامع مطبوعات برای بررسی مطرح شده است که نمایندگان مجلس در زمان خود درباره این موضوع ، نظر خود را ارایه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: فیس بوک باید قانون مصوب و مدونی داشته باشد، ولی پیشنهاد شده است که همزمان با بررسی قانون جامع رسانه ها این موضوع نیز مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه طرح جامع اداره صداوسیما امروز (یکشنبه) در کمیته رسانه کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مراحل پایانی است، اظهار داشت: این طرح نیز به زودی و پس از پایان مراحل بررسی در کمیسیون فرهنگی برای تصویب نمایندگان به صحن علنی فرستاده می شود.

وی درباره برخی از جزییات این طرح نیز گفت: پیشنهاداتی درباره پیدا کردن راهکارهای قانونی برای راه اندازی شبکه های خصوصی مطرح شده است.

به گفته وی، طرح قانون افزایش جمعیت نیز در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح و پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارایه شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین