مسیرهای کوهستانی برفی است
کد خبر: ۱۳۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به افزایش ترافیک در امروز، محور کرج - چالوس برای ساعاتی یک طرفه می‌شود.
 رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به افزایش ترافیک در امروز، محور کرج - چالوس برای ساعاتی یک طرفه می‌شود.

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به تعطیلات روزهای آینده و همچنین فرارسیدن تعطیلات آخر هفته، شاهد افزایش مسافرت‌های برون‌شهری در محورهای مختلف استان البرز بودیم.

وی افزود: از عصر روز چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه تعداد زیادی از خودروهای شخصی و خانواده‌های ساکن استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی و شمال غربی حرکت کرده و اکثر آنها از محورهای مواصلاتی استان البرز برای سفرهای خود استفاده می‌کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: به همین دلیل شاهد ترافیک در محورهای مختلف استان البرز از جمله آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – قزوین و به ویژه جاده چالوس در روزهای گذشته بودیم.

اکبری گفت: با توجه به اینکه اکثر مسافران روز جمعه را برای بازگشت به استان‌های مبدأ استفاده می‌کنند، بنابراین لازم بود که پلیس راه برای کاهش ترافیک و تخلیه بار ترافیکی تمهیداتی را در دستور کار قرار دهد.

وی بیان داشت: به همین منظور پلیس راه کل کشور دستورالعمل یک طرفه شدن موقت جاده چالوس در عصر روز جمعه را صادر کرده است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: در این راستا از ساعت 14 امروز جمعه مصادف با پنجم آذرماه تا ساعت 23 این روز، محور کرج – چالوس یک طرفه شده و از عبور خودروها از میدان امیر کبیر کرج به سمت استان مازنداران جلوگیری می‌شود.

اکبری ادامه داد: یک طرفه شدن جاده چالوس از ساعت 17 امروز تا ساعت 23 از مرزن‌آباد به سمت استان البرز انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش‌های سازمان هواشناسی گفت: در روزهای آینده اکثر محورهای کوهستانی کشور از جمله جاده چالوس برفی خواهد بود و به طور قطع اگر خودروها فاقد زنجیرچرخ باشند، برای تردد با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان اظهار داشت: انتظار داریم که مسافران پیش از حرکت از سلامت وسائل گرمایشی خودرو، به همراه داشتن سوخت کافی و همچنین به همراه داشتن زنجیرچرخ مطمئن شده و سپس سفر خود را آغاز کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین