|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
معاون فنی مهندسی آبفای منطقه 5 تهران گفت: برای چندمین بار و در اثر فعالیت های شرکت مترو تهران و نشست زمین در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) چهار راه امیراکرم لوله خط اصلی آب دچار حادثه شد.
ˈاصغر صفریˈ اظهار کرد: این حادثه برروی خط لوله600 اتفاق افتاد و از ساعت 14:30 تاکنون، موجب شد بخش وسیعی از شبکه توزیع آب با کاهش فشار و قطع آب مواجه شود.

وی افزود: در این شرایط کم آبی منابع آب در سطح استان تهران، این حادثه همچنین منجر به تلف شدن حجم زیادی از آب شرب مصرفی شد.

صفری گفت: حادثه رخ داده دقیقا در محلی بوقوع پیوست که شرکت مترو چند ماه پیش در این محل شفتی را جهت خروج دستگاه حفار مترو ایجاد کرده بود.

وی بیان کرد: به دلیل ضعف سازه نگهبانی که شرکت مترو زیر لوله اصلی انتقال آب احداث کرده بود، این سازه با گذشت زمان فروکش کرد و موجب شکستن لوله خط آب و در پی آن نشست خیابان شد.

صفری با بیان این مطلب که با حضور به موقع امدادگران آب و فاضلاب منطقه 5 بلافاصله نسبت به تعمیر اقدام شد، اظهار کرد: از مسیرهای جایگزین آب شبکه تامین شد و درحال حاضر بخش خیلی محدودی از منطقه دچار کمبود فشار آب است.

معاون فنی مهندسی آبفای منطقه 5 تهران اظهار امیدواری کرد: ظرف چهارساعت آینده تعمیرات به طورکامل انجام شود و مشکل کم آبی منطقه برطرف شود.







منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین